Knights of the Old Republic

#1
Jeg har for tiden startet en new game på KOTOR. Første gang jeg gjennomførte det ble jeg ganske skuffet fordi jeg var på level 10 da jeg ble jedi, og fikk bare 10 forskjellige Jedi feats/skills. Jeg hadde selvfølgelig trodd at man kunne gå opp til level 20 med hver eneste "class".

Over til hovedpoenget: Jeg har, som sagt, startet new game, og prøver å få så lite exp så mulig før jeg blir Jedi. Har noen noe tips til dette? Jeg har prøvd å la hovedkarakteren dø, men det funker selvfølgelig ikke. Han får all exp som han skal ha da han våkner opp igjen. Jeg har prøvd å unngå fiender og all slags snakking som man av og til får exp fra, men syns fortsatt at jeg er på en høy level.

Jeg er forøvrig på level 5 i Black Vulkar Base. Jeg har jo faktisk ganske mye igjen også, Sith base og den greia med han Davik fyren. Vil tro at jeg greier å komme ut fra Taris på 7 eller 6.

Nok en gang; noen som har noen tips til åssen jeg kan være på lavest level som mulig når jeg blir Jedi? Jeg vil bli.. allmektig! :djevel:
 
#2
Er det noe vits? Jeg rundet spillet på lvl21, ble skuffet syntes d va forlite exp i spillet.. <_< men det er jo min mening :svette:
 
#3
Det er da umulig å gå høyere i level enn 20? Men, jeg fant to måter dette kunne gjøres på.


1. Når man går opp level trenger man ikke å "utføre" levelen, for å si det sånn. Man kan spare på statsene sine helt til man blir jedi.

2. Man kan jukse seg oppover på en merkelig måte, slik at man kan gå opp til level 100 og slikt. Jeg hadde gått fra level 7 til 96, så klikka spillet. Kjipt.