Kommende AAA Wii-spill fra tredjeparts utviklere

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(kilik @ 04.02.08, 18.49) 101538
X360-versjonen har tre ganger så mye loading...
Men hva med DS? Kan ikke komme på et eneste AAA-spill til den framover, verken Nintendo eller tredjepartsutviklere. EDIT: Ok, Square-Enix har noe greier på gang når jeg tenker meg om, men Nintendo selv er merkelig fraværende. Satser alle ressurser på Wii?
[/b]
Det er ett spill til DS nå jeg har skikkelig svære forhåpning til, og det er Ninja Gaiden. Jeg hører folk omtaler det som det første "ordentlige" 3D-spillet til DS, det ser vanvittig pent ut (noe 2D kombinert med 3D gjør at frameraten ikke blir så gæli heller), og styringa er visstnok topp. Utover det, veit jeg ikke. :/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har testa en demo av Ninja Gaiden DS. Det... virka veldig på stell, men demoen var satans kort og ga ikke noe bra inntrykk av spillet. Det kan bli bra, absolutt.

Sonic RPG spillet ble jo offentliggjort en måned siden for DS'en, og det er jo ett spill det er knyttet store forventninger til. Vil påstå å kalle det ett AAA spill. Magasinet som sto for den offentliggjøringen, hevdet jo også at det var ett gigantiskt annet RPG spill på vei til Wii, så om de holder hva de lover, burde det kunne bli bra.

Har folk glemt helt ut Ace Attorney-spillene? Firern (Apollo Justis) kommer 19. februar i statene, det er ganske så AAA.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men så handler vel dette emnet om Wii...

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT
Men hva med DS? Kan ikke komme på et eneste AAA-spill til den framover, verken Nintendo eller tredjepartsutviklere.[/b]
Var kanskje et svar på det her. Har du noe å gjøre ute?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Greit. Jeg går ut i hagen og plukker gulrøtter.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Lodin @ 04.02.08, 17.04) 101519
Hvorfor ikke Devil May Cry 4 til 360? :p
[/b]
Fordi jeg ikke visste om det :$

Har bare spillt eneren og sleit med første eller andre bossen (noe skorpionhelvete) og gav opp. Men tenkte jeg skulle komme meg inn i serien igjen. Er det noe historie å snakke om som jeg burde vite om fra de tidligere spilla, forresten?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og alle er enige om at det er en enorm ripoff av Ace Attorney, og at man heller bruker pengene på det...

Lodin

Der Waaaah
Laga delvis av folka som oversetter Penis Wrong og produsert av Capcom. Joda, klar ripoff.
Desuten appelerer Adult Swim humoren mer til visse folk enn animu. ^_^

Novastrum

Feminist-elitist
Synes Odin Sphere var fett nok. Bortsett fra at det ikke holdt på interessen mer enn 6-7 timer.

SITAT(Ghaz @ 04.02.08, 23.54) 101616
Sonic RPG spillet ble jo offentliggjort en måned siden for DS'en, og det er jo ett spill det er knyttet store forventninger til. Vil påstå å kalle det ett AAA spill. Magasinet som sto for den offentliggjøringen, hevdet jo også at det var ett gigantiskt annet RPG spill på vei til Wii, så om de holder hva de lover, burde det kunne bli bra.
[/b]
Vel, bladet har kommet ut nå, og det viste seg at det var en US release av Tales of Symphonia 2 som var nyheten. Så, ikke ett nytt spill altså, men fortsatt godt å høre at det kommer til statene, forhåpentligvis kommer det hit og.
Det har også fått ett Engelsk navn: Tales of Symphonia: Dawn of the New World

http://www.n-europe.com/news.php?nid=11481