kommer noen norske arkader til å ta in SF4 ?

#21
Grunnen til at vi ikke har spillehaller lenger er ikke bare pga spillekonsollers popularitet hos folk.
En eller annen idiot fant ut at momspålegg var en kjempe idé, som om ikke konkurransen fra konsoller gjorde det vanskelig nok å gå i overskudd i den bransjen. Typisk norskt

Jeg bare opplyste om at Spiderman var død og Game hadde tatt over. Game har forøvrig kronisk høye priser, generisk utvalg, og totalt uopplyst personell.
Nå skal jeg ikke kommentere de andre Spiderman sjappene som har eksistert rundt i Norges land, men Spiderman i Stavanger hadde latterlige priser og folka som jobbet der hadde ikke svart belte i å gi gode svar på noenting som helst. Man var bedre tjent med å søke etter den informasjonen på nett uansett.

Utvalget var fair. Sannsynligvis den eneste butikken som hadde ett greit utvalg på DC spill.
Jeg forhåndsbestillte den første PS2en min der, noe som var en latterlig affære. De kalte seg for TV spill spesialisten og huket seg hele 2 (!) maskiner ved release. Selvfølgelig ble jeg skuffa, satt meg på bussen til Videoverden og tenkte jeg skulle leie meg en film for å begrave den skuffelsen. Til min overraskelse hadde Videoverden sikkert over 30 maskiner på lager, til salgs. Jeg kjøpte selvfølgelig en der og da, dro tilbake til Spiderman og brukte mitt depositum på ett PS2 spill istedet.

Tvspill spesialisten, jadda jadda. Kan ikke si jeg felte noen tårer over denne sjappa sin død her i Stavanger.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Litt som når jeg bestilte Wii hos Spiderman og endte opp i to og en halv time med kø uttafor Platerompaniet midt på natta istedet. :p
 
#23
Neste konsoll blir garantert ikke kjøpt fra en liten drittsjappe som heter Game-et-eller-annet.
Med mindre de har supertilbud som danker ut de større kjedene. Og den dagen fryser helvete over.
Jeg har lært leksa mi, samme ser det ut som du også har Lodde ;)