Kompostkonkurranse

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å spre litt misnøye og depresjon i riket, har jeg tenkt å rappe ideen til noen andre folk her og gi bort noe drit jeg har liggende i hylla. Som noen kanskje har fått med seg, skrev jeg en omtale av spillmatiseringen av Reservoir Dogs for en tid tilbake; siden jeg misliker dette spillet intenst og helst vil slippe å ha det her, ønsker jeg å gi det bort til en ulykkelig sjel her på forumet. Hvis du av en eller annen grunn skulle ønske å eie det desidert verste spillet jeg har spilt på flere år, så kan du jo svare på følgende:
  • #1: Hvem regisserte filmen ved samme navn som spillet, som nå for alltid er trukket ned i søla med tanke på at dette makkverket kan knyttes til den?
  • #2: En av låtene fra filmen (og spillet, bevares) var også med i en reklame for et latterlig velkjent norsk produkt for en god stund siden. Hvilket produkt, og hva heter låta?
  • #3: Hvorfor i alle dager vil du ha Reservoir Dogs-spillet?
Hvis du skulle være så uheldig å være førstemann med alt rett, vil du motta et kjipt DVD-cover med et A4-ark skrevet på med blekkskriver av noen hos Ubisoft, hvor det står hva spillet heter og at det er en omtalekopi. Inni ligger en butikk-DVD med PC-versjonen av Reservoir Dogs og tilhørende instruksjonsbok, og et kjipt papircover med en brent DVD som passer i en Xbox. Det er mulig man må ha chippa Xbox for å få spilt, men det fungerte uten problemer i min (riktignok chippa) Xbox. Det er bare en ting som mangler fra butikkutgaven av spillet, nemlig kontrakta hvor du undertegner med ditt eget blod på at Satan eier sjela di. Sånn sett en klar forbedring, altså.

Vel, la lekene begynne.

Lodin

Der Waaaah
Fåkk deg! Har det allerede på PC så du kan ta deg et tak. :argh:

Ikke hør på ham unger, han prøver bare å lure dere! Han er en skitten gammel mann som prøver å lure dere inn i varebilen sin som er full av godteri.

K999

Keystone State Of Mind
1. Quentin Tarantino
2. Hooked on a feeling! vett ikke hvilket produkt.
3. Fordi jeg er et latterlig meneske som liker sånne typer spill.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
1: Quentin Tarantino
2: George Baker Selection - Little Green Bag reklamerte for Grandiosa
3: Fordi jeg visste svara og vil ha premie vel!

Edit: Stian. You got PWND! :D

1: Quentin Tarantino.
2: George Baker Selections "Little Green Bag", udødeliggjort i Grandiosa-reklamen!
3: Jeg er svært så nysgjerrig på nøyaktig hvor dårlig dette spillet faktisk kan være.

Edit: Neeei! Jeg got hooked up on an MSN-samtale og lot SG-vinduet stå noen minutter før jeg posta. Jaja, da sparte jeg meg selv for en vond erfaring.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sheffield tapte! Send meg adressa di og navn og telefonnummer til dama i avataren din, så skal du få greiene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Creed til Hazen for ideen:

Aslak

Humanoïde, incognito
hvis noen er interesserte har jeg en sånn spesialslipt collectors edition dimmu borgir-CD-en "godless savage garden" uten originalcoveret slengende. kjøpte den på rock n' rolls for noen år siden og dro den med meg til hybelen fordi jeg skulle gi den bort til en kamerat, men jeg har ikke orka ennå, og nå er den søppel jeg gjerne betaler en tier i porto for å bli kvitt hvis det gjør noen glade

så hvis du vil ha cd-en, overbevis meg om at du vil ha glede av det

redigert: æsj, jeg trodde dette var kompostkonkurranse-emnet siden det meste er organisert sånn for itden og dette egentlig virka som et rimelig opphav til ets ånt emne