Konkurranse [Avsluttet!]

#22
6...
 
#23
Noen som har hatt riktig svar enda?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
Jeg tipper også på åtte. Vil tro han har NRK, TV2 og tilsvarende på de laveste tallene, og at Diskovery følger deretter.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Crizpy@08.11.2004, 17.21
Trur han tenker på Fisk..eller hvem faen det var som tatoverte seg.
132031​
Fikk et bilde av MattMan her en dag. Han sa det var musa som hadde tattisen.. :usikker:
 
#36
"
[22:04:38] Revan | Scar: Liker du Peppers?
[22:04:50] Matti: Så du ikke forrige bildet da? :p
[22:05:03] Revan | Scar: Var.. var det din?
[22:05:19] Revan | Scar: Tattis.
[22:05:22] Matti: nah
[22:05:27] Matti: musa på forumet
[22:05:28] Matti: men
[22:05:29] Matti: brb
"

Ok. :) Men nå begynte jeg plutselig å lure på hvem som kan ha tattisen.. Skal ikke gå mer offtopic. Jeg stemmer fremdeles på 2.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#37
Den ninja-stjerna? Den er überkul, bare så det er sagt. Ikke bare er det et Metallica-symbol, men det er symbol på alt som har med rock 'n' roll å gjøre, og dessuten et tøft tegn.

For de som ikke vet det, er den sammensatt av fire M-er, og den er laget av James Hetfield (i likhet med Metallica-logoen og flere andre Metallica-symboler). Scary Guy er også Hetfields verk. Ooog, når vi er inne på det, er forsidebildene på Load og Reload laget av en kunstner som har brukt sitt eget «piss and blood» (Reload) og «blood and sement» (Load). Fine ting. :p

(Beklager til alle som føler seg krenket av at jeg nå beveget meg litt vel mye utenfor emnet. *flau*)
 
#38
Opprinnelig skrevet av Houseman@08.11.2004, 16.28
Den ninja-stjerna? Den er überkul, bare så det er sagt. Ikke bare er det et Metallica-symbol, men det er symbol på alt som har med rock 'n' roll å gjøre, og dessuten et tøft tegn.

For de som ikke vet det, er den sammensatt av fire M-er, og den er laget av James Hetfield (i likhet med Metallica-logoen og flere andre Metallica-symboler). Scary Guy er også Hetfields verk. Ooog, når vi er inne på det, er forsidebildene på Load og Reload laget av en kunstner som har brukt sitt eget «piss and blood» (Reload) og «blood and sement» (Load). Fine ting. :p

(Beklager til alle som føler seg krenket av at jeg nå beveget meg litt vel mye utenfor emnet. *flau*)
132036​
vet :kul: