Konkurranse! [Avsluttet!]

#44
Skummelt det her. Tørr nesten ikke gjette i frykt om at svaret er feil, fikk nemlig griselyst på den premien. Men svaret tipper jeg er to. Det fant jeg sånn passe logisk iom at du er en hyper fan, og tatt i betraktning at de har vært innom Norge og Skandinavia en del i det siste.
 
#45
Fem, er svaret (mitt).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#47
Opprinnelig skrevet av plan_9
Skummelt det her. Tørr nesten ikke gjette i frykt om at svaret er feil, fikk nemlig griselyst på den premien. Men svaret tipper jeg er to. Det fant jeg sånn passe logisk iom at du er en hyper fan, og tatt i betraktning at de har vært innom Norge og Skandinavia en del i det siste.
Bare for å sette ting litt i perspektiv: Jeg har vært på syv Kaizers Orcestra-konserter og fire Turboneger-konserter, og jeg er ikke i nærheten av å være like stor fan av dem som MoFo2 er av U2 (jeg har bl.a. ikke en eneste bootleg-plate). Men for all del, hvis dere tror en U2-hyperfan har vært på to-tre konserter med favorittbandet sitt, så gjerne for meg. :tommelopp:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#48
Kaizers Orchestra og Turboneger er norske. Jeg tror ikke U2 har vært så jævlig ofte her til lands at det gjør noe?
 
#49
Jeg prøver meg på FIRE (4). Jeg kunne sagt 2, bare for å dra en anus-vits, men det gjorde jeg altså ikke.
 
#50
Opprinnelig skrevet av Gateway666@12.12.2004, 15.59
Kaizers Orchestra og Turboneger er norske. Jeg tror ikke U2 har vært så jævlig ofte her til lands at det gjør noe?
148162​
Så så. Du vet godt at Houseman ikke er helt normal. :p

Siden jeg er så godt i gang så vil jeg tippe 18 konserter. Kanskje litt drøyt men...
 
#52
Da er konkurransen avsluttet!

Det riktige svaret er: 4

København 6. juli 2001
København 7. juli 2001
Stockholm 9. juli 2001
Stockholm 10. juli 2001


Vinner etter loddtrekning ble Probility! PM er sendt! :)

MoFo2
 
#54
Neger..

Du skulle reist hjem etter de to første :flau:
 
#55
Hvor mye penger brukte du på den turen? Kan ikke ha vært billig ...

Uansett. Gratulerer, Probility.