Konkurranse! [AVSLUTTET]

Sancti

Terrorkatt
#61
Takk, takk. :)

Nå bor han jo tre etasjer under, og så lytt er det heldigvis ikke at jeg kan høre noe derfra. Ikke har jeg vindu ut mot gata heller, så det var nok bare flaks.
 
#63
Hvorfor gadd du sende pm? Du skal vel ikke sende premien når du først er igang? :blunk:
 
#64
Alle vet hvor spennende det er å få pakke i posten.
 

Sancti

Terrorkatt
#65
Ja, jeg får den i posten. Det blir mer spennende på den måten.
 
#66
Og idiotisk. Men siden du gjør alt for å unngå kontakt med folk ...
Dette sier meget om hvor du er i livet, Sancti1919.
 
#67
Tøffetitøffetitøff.
 
#68
Nåja, Sancti var nå tilstede på The Gathering og fikk møtt noen spillegale på den måten, så "litt" sosial er hun nå.
 
#69
Ja vel?
 

Dukie

nice girl
#70
Si meg skoen .. hvor mange ord sa du til Sanci da? Det er forskjell mellom å møte noen og snakke med noen. Jeg vet ikke engang om jeg hilste på henne. Ærlig så husker jeg lite av den siste dagen på TG da jeg halvsov hele tiden. Se bare på håret mitt på bildet. Rene afroen.
 

Sancti

Terrorkatt
#71
Jeje, kan vi ikke alle bare være enige om at jeg er sosialt tilbakestående, og så er vi ferdige med det? :p
Det er jo tross alt en grunn til at jeg er så mye på Spillegal ... MEN, det har vel ikke så mye å gjøre med denne konkurransen?
 
C

Crizpy

Gjest
#72
Opprinnelig skrevet av Duke@02.04.2005, 18.45
Si meg skoen .. hvor mange ord sa du til Sanci da? Det er forskjell mellom å møte noen og snakke med noen. Jeg vet ikke engang om jeg hilste på henne. Ærlig så husker jeg lite av den siste dagen på TG da jeg halvsov hele tiden. Se bare på håret mitt på bildet. Rene afroen.
200845​
Bygger opp til afro sjøl nå :D
Jeg kan bare la ting vokse ut, så blir det afro av seg selv..tjihi
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Bare knappe to uker for sent ute der, kompis.