Kontakt med Spiderman og andre?

#1
Altså spillegal.no er Norges største og beste forum om spill og ting rundt dette. Så hva med å komme i samtale med nøkkel personer fra foreksempel Spiderman osv?

Ha en egen seksjon her på forumet som KUN dem kan legge ut informasjon i. Tenker da på info on realese datoer, info rundt spill osv.

Tror dette ville vært skikkelig bra både for Spiderman og ikke minst oss.Kan bla spare Spiderman for sikkert 100 vis av telefoner om når ditt å datt kommer osv.

Bare en tanke som dere som styrer her burde tenke litt på.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Mongis@07.02.2005, 14.09
Hørest ut som en god idé LarZen, men tviler egentlig på det skjer... Tror ikke forumet er stort nok.
174138​
Vel vi er jo ganske mange her da. Og om Spiderman.no hadde linka på siden dems til Spillegal.no og til informasjons siden dem kommer til å ha der så tror jeg det hadde blitt skikkelig bra jeg.

Krever selvf litt vilje å innsatts fra bege parter.
 
#5
Før?

Den Spidermanbanneren på forsiden da, hva er det forno?

Je bish.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
My hubby ain't cho' baby's daddy!


Hadde ikke en viss Boom-Baron ansvaret for å lage en release-liste for Norge på spillegal.no-sida?
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Protip: Folka på Spiderman og andre spillbutikker har i praksis like god peiling på når spill kommer som oss vanlig dødelige.
Deres mest brukte kilde til slik informasjon er tothegame. :p
 
#10
Opprinnelig skrevet av Lodin@07.02.2005, 15.01
Protip: Folka på Spiderman og andre spillbutikker har i praksis like god peiling på når spill kommer som oss vanlig dødelige.
Deres mest brukte kilde til slik informasjon er tothegame.  :p
174166​
Vel jeg tenkte ikke akkurat på at en kar som står bak kassa skal være en kontakt person. Men foreksempel han karen som var på NRK2 på det spill programmet?

Noe ala slike folk, ikke en uviten tulling som bare gjør jobben sin lissom. :p
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Spiderman har jo en egen side, og man kan vel få en del informasjon derfra?
Dessuten tror jeg ikke det er bare enkelt å få noen til å gjøre masse ulønnet arbeid...
 
#12
Opprinnelig skrevet av Sancti@07.02.2005, 15.30
Spiderman har jo en egen side, og man kan vel få en del informasjon derfra?
Dessuten tror jeg ikke det er bare enkelt å få noen til å gjøre masse ulønnet arbeid...
174180​
Joda, dem har jo endel info på den siden. Men dem kunne kanskje hatt ende litt mere info på et forum? Og ulønnet blir det jo ikke akkurat, dem vil da komme med info til sine kunder på et vis. Jeg tror det ville vært et vinn vinn til alle parter jeg.

Men å få noe slikt som det her igang krever jo en god dialog med noen innen Spiderman.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Vi har allerede en avtale med Spider-Man som bl.a. innebærer at vi kan låne spill og konsoller til omtaler og spilltreff av dem. Ja.