Du er tydligvis ikke klar over det men når du skriver slik så fremstår du bare som en utrolig umoden liten pjokk.
[/b][/quote]
Du er tydeligvis ikke klar over det, men du fremstår som en umoden stor pjokk ca. hele tiden.
Grunnen til at jeg kalte deg en hoven pikk var fordi du kalte meg en gutt. Har du ikke fått med deg at det er ganske nedlatende å kalle noen det? Ekstra ille er det når du sier det til en voksen mann ...
Drama-lama-kommentaren var bare for at kommentaren sin skulle slå tilbake på deg, du bør være forsiktig når du skriver, slik at slikt ikke skjer.
Noen som har testet BC? Jeg trodde liksom at emulatorene til disse 144 spillene låg på HDD når jeg kjøpte maskinen. Halo 1 og 2 virker, men jeg har testet over 20 spill som skulle virke i følge listen, men det gjør dem ikke.
Det derier seg i denne omgang om:
# Tom Clancy's Ghost Recon® 2 Summit Strike
# Tom Clancy's Rainbow Six® 3
# Tom Clancy's Rainbow Six® 3 Black Arrow™
# Tom Clancy's Splinter Cell®
# Tom Clancy's Splinter Cell® Chaos Theory™
# Tom Clancy's Splinter Cell® Pandora Tomorrow™
Hey there, Xbox fans old and new. Today we're updating the back compat list with three of the most requested games and updates to existing back-compat games.
* New games on the list: BLACK ; Star wars Battlefront II ; World Soccer Winning Eleven 9
* Updated games: Darkwatch ; Grand Theft Auto: San Andreas ; Half-Life 2 ; Fable ; Fable: The Lost Chapters ; Forza Motorsport ; Ninja Gaiden ; Ninja Gaiden Black ; SSX 3 ; Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory ; kill.switch ; World Series Baseball 2K3
The new updates are available on Xbox Live and on Xbox.com, with mail-order discs coming about two weeks later. And the team is by no means done - they'll continue to work on the most requested games, so stay tuned for more.
[/b]
Hoho, brodern kjøpte meg SSX On Tour til jul. Grunnet fire skulderknapper på 360en, ville jeg vente til det kunne spilles på den... Enda ikke prøvt spillet.
Har dere prøvd co-op? Uansett, det er ikke alle som er blitt utsatt for samme greiene, så dere var sikkert bare heldige. Poenget er at uansett hva den patchen gjorde, så fiksa den problemene til de som hadde dem.