Kun 144 bakoverkompatible spill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ro deg ned et par hakk a gutt...ingen liker en drama queen.
[/b]
Uh-oh, skal du forlate SG igjen? :D

<div class='quotemain'>
Ingen liker en hoven pikk, som også er en drama-lama, heller ...
[/b]
Du er tydligvis ikke klar over det men når du skriver slik så fremstår du bare som en utrolig umoden liten pjokk.
[/b][/quote]
Du er tydeligvis ikke klar over det, men du fremstår som en umoden stor pjokk ca. hele tiden.

Grunnen til at jeg kalte deg en hoven pikk var fordi du kalte meg en gutt. Har du ikke fått med deg at det er ganske nedlatende å kalle noen det? Ekstra ille er det når du sier det til en voksen mann ...

Drama-lama-kommentaren var bare for at kommentaren sin skulle slå tilbake på deg, du bør være forsiktig når du skriver, slik at slikt ikke skjer. :)

Noen som har testet BC? Jeg trodde liksom at emulatorene til disse 144 spillene låg på HDD når jeg kjøpte maskinen. Halo 1 og 2 virker, men jeg har testet over 20 spill som skulle virke i følge listen, men det gjør dem ikke.

Kilik

Lokal moderator
De første Xbox-forsendelsene støtter bare Halo 1 og 2, men man kan allerede laste ned oppdateringen via Xbox Live for de 142 andre spillene.

Enda flere spill er lagt til på listen.

Hey there, Xbox fans old and new. Today we're updating the back compat list with three of the most requested games and updates to existing back-compat games.
* New games on the list: BLACK ; Star wars Battlefront II ; World Soccer Winning Eleven 9
* Updated games: Darkwatch ; Grand Theft Auto: San Andreas ; Half-Life 2 ; Fable ; Fable: The Lost Chapters ; Forza Motorsport ; Ninja Gaiden ; Ninja Gaiden Black ; SSX 3 ; Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory ; kill.switch ; World Series Baseball 2K3

The new updates are available on Xbox Live and on Xbox.com, with mail-order discs coming about two weeks later. And the team is by no means done - they'll continue to work on the most requested games, so stay tuned for more.
[/b]
Kilde: Team Xbox GamersScore Blog

Rart hvordan de får det til å virke som en stor begivenhet i det notatet...

og "the teams is by no means done"... jeg håper for all del ikke det.

Kilik

Lokal moderator
Tre nye spill på tre måneder... Med en sånn enorm produktivitet vil kompabiliteten være 100% fikset i 2039. <_<

D

Deleted member 91

Gjest
Har dere prøvd co-op? Uansett, det er ikke alle som er blitt utsatt for samme greiene, så dere var sikkert bare heldige. Poenget er at uansett hva den patchen gjorde, så fiksa den problemene til de som hadde dem.