La oss spille.. Poker?

#1
I feriens dus og (øre)sus kom jeg på noe som kan være forløperen til en god idé:

Jeg fikk tak i tre proffe pokerbord etter UKA-festivalen i fjor, og jeg disponerer disse sammen med fem-seks venner i pokerstyret umb. Ville det vært interessant å hatt en pokerturnering ala SG i Ås?
Bordene kan også lånes ut, men da må noen stille med varebil eller henger samt lokaler.

Tanker?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Hei, dette er ikke spillegal nei vent.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Høres moro ut, jeg er med! Er ikke no flink men synes det er gøy, og en glimrende mulighet for Buggz og Sjutten å vise de ikke bare har det i kjeften!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Du trenger ikke vannklosett for å drite heller.
 
#8
Mye greiere å spille på et godt bord med filt en et vanlig bord - dessuten har bordet myk padding rundt kanten som man kan lene armene på.

Og vi har lokaler og ølservering i Ås (evt lokaler og en kasse pils på Pentagon) samt damer i potetsekker som kan deale.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
#10
*iført (trykk på bildet for svingende)
 
#11
Oi, kult, har pokerklubben blitt gjenoppretta igjen? Jeg var med for et par år siden før det ble lagt ned. Var geniale greier, samfunnet sponsa med knallbra premier, og 5-10 møtte opp hver gang. En gang jeg var der hadde vi flere premier enn spillere, yay! Men er garantert med, spesielt om det blir til høsten. Da er jeg jo på Ås hver dag uansett.

Edit: Og lurer du hunkattene til å være dealere er det bare en bonus.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#12
Hadde selvsagt vært moro, men det er jo et stykke til Ås.

PS. Er bare aktuelt hvis det er snakk om turnering. Spiller ikke cash.

PS2. Jeg er ikke spesielt god og har spilt veldig lite "live", så helst ikke for høy buy-in.

PS3. Har dere fått med dere at Phil Hellmuth har tre andreplasser i årets WSOP? Synes nesten synd på'n.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Tre andreplasser er i seg selv sinnssykt. Fyren er den største dicken, men man må bare respektere hvor dyktig han er.