La Pucelle Tactics [PS2]

Kommer dette spillet på pal? visst det er tilfellet, når?
eg har spillt disgaea i en evighet nå, og må ha la pucelle.. :ler:
phantom brave venter eg med og tenke på, ettersom det tar sin tid før det kommer

Lodin

Der Waaaah
Det er ikke klart ennå om det blir gitt ut i Europa. Siden Disgaea solgte så ræva her borte er det godt mulig at de dropper PAL versjon. :mad:
Skal søke litt rundt og se om jeg hører noe.

Siden Disgaea solgte så ræva her borte..

det klarer eg ikke og fatte ettersom det er mitt fav spill og helt unikt..
la pucelle kommer ikke på pal, nett sjekket på heme siden deres, kun laget
til ntsc og japansk consoler..men eg chipper ps2n min eg..eg skal ha det:D..
det betyr at om 2 uker kan eg sitte med phantom brave og la pucelle:D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Disgaea er turbasert taktikk-strategi-slåssing i Helvete. Typisk animestil. Suverent diggbart. Løp og kjøp! :D

Lodin

Der Waaaah
Jeg vet, jeg hater også turbasert taktikk-strategi. Men av en eller annen grunn går det greit i Disgaea. Sikkert fordi spillet nesten krever at man power-leveler karakterene sine og det derfor er ganske lett. Man må ikke pøse gjennom hundrevis av FAQer og guider for å oppnå suksess, det hjelper, men det er som sagt ikke noe krav i motsetning til lignende spill.
Et annet pluss er at storyen og karakterene er noe av det feteste noensinne. Jeg takler normalt ikke typiske anime spill ala. Final Fantasy og dets like, men siden dette er en ren parodi så funker det. Designet på spillet er også sinnsykt stilig (noe avatarene mine bærer preg av for tiden).
Hvem kan egentlig hate et spill med hundretusen helvetes pingviner som skriker dood?

Hvem kan egentlig hate et spill med hundretusen helvetes pingviner som skriker dood?
106347​
[/quote]

haha..
*le seg ihel*
pint.. doood:D