Lagersalg - X360, PS2, GC, DC, N64, SNES etc

#41
Hvis du kommer og henter så er det 250 kroner for the two of them. Jeg har åpent lager i kveld.
 
#42
Ja, forresten: Hvis det er noen andre som har lyst til å komme og se om de finner noen skatter i kveld, så er det bare å komme.

Jeg har vært og hentet flere gamle PC-spill, samt hele PS2-, GC-, PS3-, X360, og Xbox-samlingen.

Send meg en PM om at du kommer så sender jeg deg adresse; vi begynner klokka 19.00.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#43
Synes du sa 18.30? Men ikke så mye stress da blir jeg på jobb en halvtime til.
 
#44
Jepp, jeg sa det. Kan vi si 19.00 i stedet? :) Plis.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Ja, seff!
 
#46
Nedtelling til Sirkusmartin og Nicholas oppdager at Guitar Hero er helt krise å spille etter man har blitt vant til litt mer moderne musikkspill, samt at Harmonix-covere av sanger ikke lenger er the bees knees i 2011.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#47
Jeg sier meg fornøyd med zelda-spilla :p 250? Ok, men da krever jeg litt grafsing. Hvordan er det å komme innom de nærmeste dagene?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Anbefaler alle å kjøpe stæsjet hans, det er masse kvalitet og prisene er helt sjef. Nå er til og med alt sortert!

Husk at jeg skal kjøpe Gregory Horror Show om du finner det!
 
#49
Med mottoet "evig eies kun det tapte" og dødsforakt starter vi: LAGERSALG, fase 2.

Åpent hus i kveld også, vi begynner klokka 19.00. Send meg en melding på 95 94 37 02 hvis du kommer med navnet ditt, så sender jeg tilbake adressen. Alt står et steinkast unna Grønland torg i Oslo, så det er lett å komme seg hit.

EyeToy-en, Bioshock-skjorta, et par Singstar-mikrofoner (ikke avbildet) og transformatoren gis bort. Resten koster stort sett ca 10–30 kroner per spill, med heftig kvantumsrabatt. Ta med kontanter.

I tillegg til det dere ser på bildene er det en skokk game PC-spill i papp av en viss verdi: Disse selges også, men kan kanskje koste litt mer per spill siden noen av dem er innmari vriene å få tak på. (Bl.a. Terra Nova, Civilization, Alone in the Dark, Out of this World, Ultima Underworld II, Toonstruck, etc.) GameBoy-ene har en viss verdi, så ha det i bakhodet.

Det er også ca. 80 filmer (mest DVD, litt Blu-Ray) her som selges billig.


IMAG3393 by oerhoert, on Flickr


IMAG3390 by oerhoert, on Flickr


IMAG3404 by oerhoert, on Flickr


IMAG3401 by oerhoert, on Flickr


IMAG3400 by oerhoert, on Flickr


IMAG3397 by oerhoert, on Flickr


IMAG3406 by oerhoert, on Flickr


IMAG3403 by oerhoert, on Flickr


IMAG3405 by oerhoert, on Flickr


IMAG3402 by oerhoert, on Flickr


IMAG3399 by oerhoert, on Flickr


IMAG3398 by oerhoert, on Flickr


IMAG3408 by oerhoert, on Flickr
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#50
Du selger GBA SP NES-edition tingen?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#51
Han har jo Project Zero (aka Fatal Frame)! Som vi skal spille på Hellostreem!
 
#52
Jeg sier meg fornøyd med zelda-spilla :p 250? Ok, men da krever jeg litt grafsing. Hvordan er det å komme innom de nærmeste dagene?
Kristrev var innom i går og bød cashmoney for Ocarina, og her er det first come first serve. Sorry!

Du kan få Majora's Mask, som er i fantastisk stand, for 100 kroner hvis du kommer innom og henter det. Tipper det er ett og annet ellers som kanskje kan være interessant også. :)

Du selger GBA SP NES-edition tingen?
Ja, jeg tror kanskje det.
 
#53
Jeg har litt lyst på Tony Hawks Pro Skater 2 (kanskje tidenes beste spill?), men siden jeg ikke kan hente det kan vi avvente å se om noen andre vil ha det heller? Hvis ikke kjøper jeg det gjerne om prisen er fornuftig, men jeg er derimot redd for at du må belage deg på en tur på posten da..
 
#54
OK, da konstaterer jeg at denne siste bolken med spill ikke akkurat har flydd ut av hendene på meg. Siste sjanse nå til å si fra hvis noen er interesserte; selger gjerne hele GC-samlingen, hele Xbox-samlingen o.l. til en gunstig pris, og er åpen for tilbud.

Det neste blir vel å lempe det som lempes kan til GameStop.
 
#55
OK, dette er da den fulle listen med gamle PC-spill i boks, og i god til svært god stand. En del ting er til og med i plast.

Alone in the Dark
Alone in the Dark 2
Battlezone (1997-versjonen)
Beneath a Steel Sky
Broken Sword
Broken Sword 2
Capitalism Plus
Civilization
Civilization III
Die By the Sword (plastpakket)
Flight Unlimited II
Forsaken (plast)
Full Throttle
Heart of Darkness
In Cold Blood
INCA
King's Quest VI (CD-versjonen)
King's Quest VIII
MDK2
Messiah
Out of this World
Outlaws
Rayman 2
Redjack
Sacrifice
Sentinel Returns
Star Wars: Episode 1: The Phantom Menace (plast)
Syndicate Wars
Tempest 2000 (plast)
Terra Nova
The Elder Scrolls Adventures: Redguard
The Journeyman Project: Legacy of Time
The Longest Journey
The Pandora Directive: A Tex Murphy Adventure
Tie Fighter (CD-versjonen)
Toonstruck
Torin's Passage
Ultima Underworld II
Ultima IX
Under A Killing Moon
Worms 2
X-Wing vs. Tie Fighter
Zork II
Zork Zero
Zork: Grand Inquisitor

Edit: Og King's Quest V.
 
#56
hey, har du forsatt gamboy micro og link crossbow training ennå?
 
#57
Jepp.
 
#58
Så, da tenkte jeg å ta en kjapp oppdatering: Jeg har faktisk stort sett fått solgt unna alt av DS, 360, Xbox, GC, Wii, GBA, DC, N64 og SNES. Det er litt vemodig, men jeg har naturligvis tatt vare på Ico, SOTC, Killer7, Myst, Hitman, System Shock, Thief, og Grim Fandango; og det er slik jeg bevarer forstanden.

Uansett, resultatet er per nå at det vi sitter igjen med er lassevis med PC-spill, med masse perler. Noe av dette skal jeg forsøke å få sendt til San Francisco med tid og stunder, men hvis det er noen PC-entusiaster her som kunne tenke seg å ta en tur innom, er det muligheter nå for helt vanvittig gode deals.

I tillegg har jeg fortsatt en boks med kvalitetsfilmer som selges til gi-bort-pris, og en snasen GameBoy micro og en SP som jeg kvitter meg med hvis noen er sugne.

Og Nicholas: Få ræva i gir og kom og hent Guitar Hero.
 
#59
Jeg har litt lyst på Tony Hawks Pro Skater 2 (kanskje tidenes beste spill?), men siden jeg ikke kan hente det kan vi avvente å se om noen andre vil ha det heller? Hvis ikke kjøper jeg det gjerne om prisen er fornuftig, men jeg er derimot redd for at du må belage deg på en tur på posten da..
Jeg har plukket ut dette til deg. Hva gir du for det? Standen er god, men med normal hylleslitasje.

Jeg har forresten også fortatt Metal Gear Solid til PSX. Det er platinum-versjonen, men den er til gjengjeld i tipp topp stand. Hvis noen er gira så fyr løs.
 
#60
Er veldig keen på GameBoy micro asså og må se om jeg kan få skrapt opp meg noe mer cash!

How mutch?