Langvarige og innholdsrike spill til Xbox 360?

#1
Hei!
Har lenge hatt lyst til å blåse støvet av coveret til Oblivion og feste meg til 360en igjen, men blir liksom litt knapt med tid om dagen.
Uansett, det jeg lurer på, siden jeg har gjennomført questene i Oblivion hundreogsnørrogførti ganger, er om det per dags dato finnes noe tilsvarende.
Oblivion er vel egentlig forholdsvis unikt, men jeg ønsker meg et spill til som du kan spille i mange, mange timer, for så å legge det i fra deg, for så å ta det frem igjen for igjen å spille i mange timer. Et spill som du aldri helt går lei, med andre ord.
Mye innhold, mange personligheter og en dyp historie hadde vært noe.
Jobber jo i Spaceworld, så jeg burde egentlig ha peiling, men på grunn av all jobbinga og andre gjøremål, har det blitt lite spilling i det siste.
Bør helst være på Xbox 360, og da gjerne i sjangeren RPG.

Takk på forhånd for forslag ~
 

sheriffen

humre humre
#2
Kjøp deg Fallout 3 så ses vi til høsten.

Laga av de samme folka som lagde Oblivion, samme motoren og mye av det samme bare at det er mye fetere. Jeg har vel lagt nærmere 70 timer i det og alle DLCene untatt Point Lookout.
 
#3
Ja, jeg har tenkt litt på Fallout 3. Det slipper jeg også å kjøpe, da en venn av meg har det, og har lagt det i fra seg.
Regner med at jeg plukker det opp hos han i helga :)
Er åpen for så mange forslag som mulig!

Edit: Takk for rask respons!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Mass Effect er gode greier. Litt vanesak i starten, men når man kommer inn i det er det en gullgruve.
 
#5
Mass Effect er gode greier. Litt vanesak i starten, men når man kommer inn i det er det en gullgruve.
Mass Effect har jeg jo for så vidt fått varme anbefalinger av fra en jeg gikk i klasse med i skoleåret som nettopp endte.
Notert, mr.! :ler:
 
#6
Lost Odyssey, mann. Det utfyller kriteriene dine ganske perfekt. Jeg liker vanligvis ikke J-RPGs noe særlig, men akkurat dette må jeg si var overraskende bra. Verdt å plukke opp hvis du har lyst på et langt spill med masse innhold og en ikke så altfor gærn story.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Støtter Fallout 3, spiller igjennom igjen nå. Har omtrent ikke spilt det siden det kom ut i fjor, men jeg ble hekta enda en gang. Føler du at spillet byr på lite variasjon gir de nedlastbare expansionene mange ekstra timer med moro og gode historier. At du allerede digger oblivion bør tyde på at du også vil like Fallout 3, tross alt Bethesda begge greier.
 
#8
Tusen takk for flere forslag!
Har sett litt på LO, Darkstorm, og får se om det blir plukket opp etter lønningsdagen :D

Edit: Visste ikke at LO var turbasert, et faktum som gjør meg litt skeptisk. Bortsett fra dette, så spillet herlig ut på et par trailere og video reviews jeg så.

Edit #2: Sett litt på Tales of Vesperia. Jeg fikk aldri rundet Tales of Symphonia, men fikk et sykt godt førsteinntrykk. Likte grafikken og stemningen generelt. Jeg lurer på om Vesperia er et godt spill?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Jeg prøvde demoen og fikk egentlig inntrykk av at det er mer av det samme. Jeg runda Tales of Symphonia tre ganger (!), så lenge før Vesperia kom var jeg igrunn ferdig med den serien. Jeg anbefaler å prøve demoen hvis du liker serien, det er fortsatt et godt kampsystem og like kleine cutscenes. Tales på godt og vondt.
 
#10
Uten at jeg selv har spilt demoen til Vesperia, vet jeg at mange kritiserer den for ikke å få fram hvordan spillet er. Men spiller selv Vesperia akuratt nå for tiden, og det er fantastiskt, mye bedre enn Lost Odyssey. Likte du Symphonia, vil du nok falle for Vesperia og, mye av det samme sitter igjen, blant annet grafikkstilen (Tales i HD ser vanvittig bra ut!).

Ellers støtter jeg Fallout 3, det er ett vidunderlig spill.