Lanye N70 ( verdens første mobil med projektor )

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ikke akkurat en spillnyhet men det er i allefall begynnelsen på noe bra

Kvaliteten på denne er vel sikkert ikke akkurat den beste men syntes det var litt festlig

Koster vist bare 2000kr på Lanye N70 Projector Mobil

Og jeg som trodde at det ikke vare mulig å stappe mobiltelefoner med mer unyttig piss.

Der tok jeg jaggu feil igjen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Minner meg om en fyr fra Polygon som hadde vært i Thailand og snappa opp en "Nokia" som var på størrelse med en murstein, og stappa med alt mulig ubrukelig dritt. Den hadde en TV-antenne FFS!

PS: Den prosjektoren virker som den er på nivå med sånne lightere med bilde av kuk i fitte man kan lyse opp vegger med.

uff er det ingen av dere som lissom fatter poenget ? ALT er jo ræva i begynnelsen feks alle kan jo huske de første mobilene med fargesjerm osv ..

Poenget er bare at dette er et skritt i riktig retning.. Tenk feks hvor kult det hadde vært å hatt en hdprojektor på mobilen eller hvor praktisk det hadde vært for en foredragsholder å ha en projektor i lomma så han slapp å drasse med seg en svær ting når han skulle ut å holde foredrag osv ..

Ser heller for meg at en prosjektor i webcam størrelse hadde vært mye mer praktisk for en foredragsholder.

Men jo, dette kommer garantert til å bli et stort marked i japan og muligens resten av asia.

oma

Village Drunk
uff er det ingen av dere som lissom fatter poenget ? ALT er jo ræva i begynnelsen feks alle kan jo huske de første mobilene med fargesjerm osv ..

Poenget er bare at dette er et skritt i riktig retning.. Tenk feks hvor kult det hadde vært å hatt en hdprojektor på mobilen eller hvor praktisk det hadde vært for en foredragsholder å ha en projektor i lomma så han slapp å drasse med seg en svær ting når han skulle ut å holde foredrag osv ..
.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du har ikke fått siste Arngrenkatalogen?

Arngren holder fortsatt på altså? Husker de dreiv å reklamerte med flyvende biler for mange år siden.

Jeg ble også lurt på det grøvvste av Arngren på slutten av 90-tallet da jeg så de solgte Dark Forces til 49,- på postordre. Jeg bestilte og fornøyd som bare det kom pakken i posten noen uker etterpå og da så jeg de hadde solgt meg demoen.

Fikk mamma til å ringe dem så vi fikk sendt tilbake spillet og penga tilbake.

Og forresten, xxxxErrorXxx, du er fyren som forsøker å selge dette skrapet på finn.no også eller?

Og jeg som trodde at det ikke vare mulig å stappe mobiltelefoner med mer unyttig piss.

Der tok jeg jaggu feil igjen.
Om 10 år, når denne ideen kanskje er utvikla til noe langt bedre som mange folk begynner å bruke tror jeg ikke du ville ha sagt det samme. Nesten alle veldig innovative/radikale ideer starter rævva, og selv om kanskje ikke denne ideen blir brukt videre, så er det sikkert noen andre som blir inspirert av den. Er du imot at teknologien skal videreutvikle seg eller noe?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Liten prosjektor: kult.
Mobiltelefon stappet til randen med piss: ukult.
Laptop med prosjektor: wahey!

Arngren holder fortsatt på altså? Husker de dreiv å reklamerte med flyvende biler for mange år siden.

Jeg ble også lurt på det grøvvste av Arngren på slutten av 90-tallet da jeg så de solgte Dark Forces til 49,- på postordre. Jeg bestilte og fornøyd som bare det kom pakken i posten noen uker etterpå og da så jeg de hadde solgt meg demoen.

Fikk mamma til å ringe dem så vi fikk sendt tilbake spillet og penga tilbake.

Og forresten, xxxxErrorXxx, du er fyren som forsøker å selge dette skrapet på finn.no også eller?

Nei jeg selger ikke sånne mobiler. La den bare med i posten for å vise at de faktisk ikke er så overprisa som man kunne vente.. om htc hadde lagd noe samme så hadde det jo kosta 6-7 000kr med en gang... Men men kvaliteten på projektoren er jo ikke akkurat den store ..

Om 10 år, når denne ideen kanskje er utvikla til noe langt bedre som mange folk begynner å bruke tror jeg ikke du ville ha sagt det samme. Nesten alle veldig innovative/radikale ideer starter rævva, og selv om kanskje ikke denne ideen blir brukt videre, så er det sikkert noen andre som blir inspirert av den. Er du imot at teknologien skal videreutvikle seg eller noe?
Ja, jeg er imot at mobilteknologien skal utvikle seg videre. Faktisk synes jeg at mobiltelefonen aldri skulle ha utviklet seg lenger enn selve grunnidéen om kommunikasjon. Kamera, MP3-spiller, spillplattform, temperaturmåler, kompass, innbygd vannkoker...
Alt dette er så fantastisk unødvendig, men dessverre så kommer Ola og Kari jeg-kjøper-masse-faenskap-fordi-samfunnet-sier-jeg-trenger-det Nordmann og ødelegger.
Tenk hvor fantastisk det hadde vært hvis pengene i den moderne mobilindustrien hadde blitt invistert i forskningen av flyvende biler.

Det faktumet at det eksisterer en milliardindustri basert på ringetoner, sier egentlig sitt.

Og i tilfellet noen lurte, så er jeg fortsatt den stolte eier av en Nokia 3210.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Og i tilfellet noen lurte, så er jeg fortsatt den stolte eier av en Nokia 3210.
Bare det at den har holdt så lenge sier litt om hvor mye bedre de eldre mobilene er enn sine etterkommere, som går i stykker etter 1-2 år.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
5110!

demake

Seksuelt godteri
Jeg hadde en Nokia 3210 i en mannsalder. Men så blei jeg homo og kjøpte meg iPhone. Kuk har aldri smakt bedre.

Status
Stengt for ytterligere svar.