Lanye N70 ( verdens første mobil med projektor )

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, jeg er imot at mobilteknologien skal utvikle seg videre. Faktisk synes jeg at mobiltelefonen aldri skulle ha utviklet seg lenger enn selve grunnidéen om kommunikasjon.
Selv synes jeg det er helt på trynet at mobiltelefoner utstyres med digital klokke. Samfunnets konvensjoner, osv.

Hva om overskuddet fra farmasi/kaffe/tobakk/sukkerindustrien hadde gått til brystkreftforskning?

Du glemte å si hvor overskuddet skulle gått.

Jeg håper til gud at dette er ment som fleip, du kan vikelig ikke være så jævla naiv.
Selvfølgelig var det fleip, kjære deg. Meningen var å sammenligne moderne mobiltelefoner og flyvende biler som eksempel på unødvendig teknologiforskning.

ja for å reise i luftlinje og forurense mindre er jo veldig unødvendig .. kan vi ikke ha en bil som går på kull og som har 4kanta hjul ? hadde vært mye mere praktisk >.<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og derfor er mobil med innebygd prosjektor bra.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
ja for å reise i luftlinje og forurense mindre er jo veldig unødvendig .. kan vi ikke ha en bil som går på kull og som har 4kanta hjul ? hadde vært mye mere praktisk >.<
Fy faen, dette er praktargumentasjon. Jeg gir meg ende jævla over for slik fantastisk fremstilling av denne trådens essens.

Ende. Jævla. Over.

Serai: Det hadde minsket mitt hat til menneskeheten. Owzat?

Faen glemmer at jeg er sjef og kan skrive i stengte tråder lulz.

Status
Stengt for ytterligere svar.