Last ned DS-demoer fra E3

Endre

Ødela forumet
Dette passer nok ikke helt som en nyhetssak, så jeg får legge det her.

Har du et WiFi-kort, kan du på denne siden laste ned en del demoer Nintendo sendte til alle som kom bort til E3-boden deres. Det krever dog enten et PCI- eller PCMCIA-kort.

Opprinnelig skrevet av Adriz@26.05.2005, 18.46
Ikke jeg heller...får vente til en eller annen på SG som får det til kan gi noen instruksjoner :p
226172​
hehe, jeg lagde et emne om det på Nintendo forumet, forhåpentligvis kan noen der svare...

Det nytter ikke å bare ha trådløs router... Du må ha et WIFI kort i PCen som har et spesielt chipset...

EDIT
Tror chipsettet heter RT2560

Opprinnelig skrevet av EvilPinky@26.05.2005, 19.39
Det nytter ikke å bare ha trådløs router... Du må ha et WIFI kort i PCen som har et spesielt chipset...
226196​
vet du hvordan man gjør det!?! Fortell og forklar, eventuelt gi oss en ferdig sofware! :D

Opprinnelig skrevet av EvilPinky@26.05.2005, 18.39

EDIT
Tror chipsettet heter RT2560
226196​
Har sjekka og mitt er kompatibelt.

Her!

Er litt usikker på dette, men tror man må ha GBA Flash Cart for at dette skal virke :(

Det er mulig jeg tar feil siden disse ROMene er "signert" av Nintendo...

Endre

Ødela forumet
Det må man ikke. Disse lastes inn i minnet til DS-en, akkurat som når du linker med noen andre som har DS, uten at du selv har spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cluet her er vel at driveren på den siden gjør sånn at DS-en din tror PC-en din også er en DS, og laster dermed ned ting fra den. Jau.

Lodin

Der Waaaah
Hvorfor kunne ikke bare Nintendo slengt på en eller annen form for nettverksplugg på DSen? 90% av brukerene kommer alikevel til å være i nærheten av en PC når de spiller hjemmefra.
Jeg gidder ihvertfall ikke sette opp et trådløst nettverk bare for å spille litt DS.

Kilik

Lokal moderator
Faktisk har heller ikke Revolution en nettverksplugg. Hos Nintendo MÅ man ha trådløst for å komme seg online altså.

Du må ha tråløs router og nettverkskort til pc'ene som skal bruke den.
eller kan man bare få seg et slikt et du setter i din datamaskin?

Hjemme har vi en tings som vi setter på en nettverkskabel (som kommer ut fra routeren/modemet/hub'en) som da gir oss tråløst.
vi det funke?

jeg veit, dårlig forklaring.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Apple Airport Express :forelsket:

Dra ethernetkabelen fra modemet (eller fra ruteren), og plugg den i. Insta-wireless.

En trådløs router koster ikke all verdens idag, de billigste (som støtter 802.11g) på ekjøp og komplett.no koster fem - seks hundre kroner.