Opprinnelig skrevet av Sulky@30.08.2005, 21.29
For å være helt ærlig så fostår jeg ikke at folk har et problem med at det kommer FPS til konsoll. dere sier at CS til xbox var dårlig? Hvorfor? Det er jo like crappy på pc som på konsoll? Du har en kontroll i stedenfor mus og tastatur. Det er alt! Hvordan kan man bruke det som et argument mot at CS på xbox er dårlig?
Spiller FPS til både PC og konsoll og har ikken noe problem med noen av delene
For å være helt ærlig så fostår jeg ikke at folk har et problem med at det kommer FPS til konsoll. dere sier at CS til xbox var dårlig? Hvorfor? Det er jo like crappy på pc som på konsoll? Du har en kontroll i stedenfor mus og tastatur. Det er alt! Hvordan kan man bruke det som et argument mot at CS på xbox er dårlig?
Spiller FPS til både PC og konsoll og har ikken noe problem med noen av delene
256759
Har absolutt ingenting imot fps til konsoll, jeg oppmuntrer til flere skikkelige gode fps shooters. Men da må de være laget med tanke på at man mister mer presisjon og hurtighet med analog enn med mus og tastatur.
Hele dynamikken forandrer seg gameplay messig når man har kjappere reaksjoner og nøyaktighet. Hvor mange her har spilla Halo 2 online og irritert seg over situasjoner som har oppstått og man VET at kontrollen setter de begrensningene over hva man er i stand til å gjøre i den situasjonen ?