Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) byttes!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ønsker så klart å beholde spillet selv, men har ingen Wii, så det byttes bort. Helt nytt i plastikk!

Kom med forslag over hva du vil bytte bort mot det. Kan evt. selges for 400 (jeg spanderer frakten).
 
#5
Kan vel liste opp noen:
Crysis 2
NFS: Hot pursuit
Batman Arkham Asylum
RDR
CoD: Bo og MW 1/2
Bulletstorm
Homefront
Ac: Brotherhood

Bytter gjerne i pakker, hvis du ønsker deg Mw 1+2 elns, så mener jeg at Zelda er verdt det!
 
#6
Kan vel liste opp noen:
Crysis 2
NFS: Hot pursuit
Batman Arkham Asylum
RDR
CoD: Bo og MW 1/2
Bulletstorm
Homefront
Ac: Brotherhood

Bytter gjerne i pakker, hvis du ønsker deg Mw 1+2 elns, så mener jeg at Zelda er verdt det!
Hmm... Er jo interessert i NFS: Hot Pursuit, men får jo det ganske billig i butikkene nå til dags. Så får takke nei :)
 
#8
Turok, Nfs Prostreet, Beijing 2008, Motorstorm, Kane and Lynch: Dead men, Fifa 11, Resistance; Fall of man og Ac 1
Mye uinteressant her altså...
 
#9
Dessuten er det ikke så lenge siden jeg byttet til meg dark souls. Hvis du gir meg 2 uker (ca) på å gjøre det ferdig, er vel også det byttbart ;)
 
#10
Dessuten er det ikke så lenge siden jeg byttet til meg dark souls. Hvis du gir meg 2 uker (ca) på å gjøre det ferdig, er vel også det byttbart ;)
Hmm... det virker jo svært interessant :) Tidenes vanskeligste spill har jeg hørt da, men visst jeg ikke får byttet det bort i løpet av to uker, har vi antageligvis en deal, må tenke meg gjennom det :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
A glitsj i matrisen, men jeg fjernet dubletten.

Ellers et tips: en femtilapp fra eller til på 400 kroner er ikke store endringen og en del på forumet kjøpte det til og med nytt til 300 kroner. Jeg tror du må lenger ned for å vekke interesse her.
 
#15
A glitsj i matrisen, men jeg fjernet dubletten.

Ellers et tips: en femtilapp fra eller til på 400 kroner er ikke store endringen og en del på forumet kjøpte det til og med nytt til 300 kroner. Jeg tror du må lenger ned for å vekke interesse her.
Hmm.. la gå. Ny pris: 300.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.