Legend Of Zelda: Wind Waker 2

Hmmmmmmmm.......

Dette lukter humbug lang vei, spør du meg.

Edit: det gikk vist ikke å linke direkte så her er et utdrag fra dvdboxoffice.com:

Legend Of Zelda: Wind Waker 2

--N.B.: Plese note that the price of this item is subject to be reduced. The price of this item is only tentative. Release dates are also subject to change.

Details

Manufacturer: Nintendo
Arrival: Monday, October 18, 2004
Rating: ESRBP ESRB Rating Pending
Region: 1 Region One - North America
Product #: 90061377
Product Code: Nintendo GameCube

ja her var det ugler i mosen :confused: er vel som gamesmix da sikkert. slenger på en dato, slik at folk går helt nutty og bestiller i hytt og pine. bare se på HL2. gamesmix hadde denne svært usannsynlige datoen på det. og folk bestilte.
etterpå får de vel en "beklager" mail hvor de forteller deg at det desverre er utsatt. ikke vet jeg :p

hvet ikke... hadde ikke satsett på at den stemte.
kanskje det er da de antar at det kommer, eller bare for å få folk oppmerksomme på det?

Kilik

Lokal moderator
Bytt ut 2004 med 2005 så er vi nok nær den reelle datoen tenker jeg...

jo, der sier du noe. Virker ganske amatørmessig av denne internettbutikken å kalle spillet noe det overhodet ikke skal hete. var ikke dette bare en working title? Her er det virkelig noe humbug. Navnet er feil, og datoen er svært sannsynlig feil.

jaja whatever :p

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@15.06.2004, 21.30
The Wind Waker 2 er bare en arbeidstitel, ja. Det er snakk om det Zelda-spillet som ble vist frem på E3 i år (det med realistisk grafikk). ;)
det virka som et av de råeste spillene EVER! gleder meg til det...

Jeg har faktisk sett noen steder der de kaller spillet for The Legend Of Zelda: Return of Majoras Mask.
Noe jeg tror er HØYT usansynlig siden Majoras Mask ikke var en så stor suksess.