Lego Indiana Jones (Uåpnet) - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kjøpte i romjulen Lego Indiana Jones,
men fikk aldri tid til å spille det.
Spillet har dermed ligget urørt i samlingen.
3 mnd. har gått og fortsatt står det urørt.
Kan like godt selge spillet, angrer sikkert senere men jaja.

Pris: 300kr inkl. frakt.

Ferdig prutet! Betalte 599kr den gang og 50% off på et uåpnet eksemplar synes jeg er en god pris. Driter om f.eks. Lefdal selger det billigere. 300kr skal jeg ha hvis den skal gå.

Bytting er så og si utelukket med mindre noen har lyst til å bytte bort deres eksemplar av Street Fighter 4.

Er ikkje poenget med salg at du skal gi folk minst ein god grunn til å kjøpe jævelskapen din? Og trur du virkelig markedet spinner rundt det du betalte for eit spel du muligens hadde lyst på?

Uansett, you fucked up. Du får maks 200 for det spelet her. Dei er til og med billigere enn deg på qxl på øvrige konsoller.

Pleier dessuten være ein fordel å skrive kva maskin du selger til.

Driter i hva andre har og si. 300kr skal jeg ha for det. Basta!
Nevnte også at jeg gir blaffen om det er billigere andre steder.
Får jeg ikke solgt det, så får jeg ikke solgt det!
Spillet er dessuten til PS3.

Og sagosen:
Greit med kommentarer, men når det er rettet mot meg får du faen meg klappe igjen.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Du setter jo den prisen du vil på dine egne spill, men prisen i et marked er aldri høyere enn hva folk er villige til å betale. Kjøpsprisen for 3 mnd siden er ikke relevant hvis spillet har blitt billigere i mellomtiden. Bare sånn generell info, altså.

Du setter jo den prisen du vil på dine egne spill, men prisen i et marked er aldri høyere enn hva folk er villige til å betale. Kjøpsprisen for 3 mnd siden er ikke relevant hvis spillet har blitt billigere i mellomtiden. Bare sånn generell info, altså.
Jojo, det er jeg fullstendig klar over.

Og... tråden kan nå lukkes. Spillet er solgt.

Status
Stengt for ytterligere svar.