Ja, spillet er fantastisk!
Og du trenger ikke være diehard fan av Marvel universet,eller Lego spilla fra før av for å ha det morro.Selvom fanservicen er bunnsolid. Her er bygg,kjøretøy,perosnligheter,og biroller som alle hjelper til med å holde dette spillet langt unna "standard" Lego formel.
Jo, du trykker B for å starte en trykk på X mange ganger sekvens, og det er fortsatt ganske enkelt, men det er lekent, og fargerikt, og jeg elsker omgivelsene og superheltene.
Nå har jeg spilt coop med guttungen en del timer, og har ikke fått så mye tid til å utforske New pork som jeg burde, men det virke svært og detaljert. Guttungen fløy rundt meg som Iron Man tidligere, mens jeg var Hulken og gikk berserk på upper east side

Vi spiller på Pc, med to kjeksboks padder plugga inn. Og det funker fett. Styringa kjenner du deg igjen i tvert hvis du har dilla borti et Lego spill før.
Det er HINSIDES masse og gjøre i spillet,sideoppdrag,ting å samle,folk å møte, og for ikke å snakke om alle bonusfigurene og driten man kan samle opp. Og det er noe jeg kommer til å ta meg tid til, og prøve å samle opp alt sammen.
Humormessig, er de ganske Spot on. Jeg lo høylytt av Lego City Undercover mange ganger, men denne gangen er de litt begrenset, siden Marvel universet har så mange fans, og de kan jo ikke fucke opp personlighetene helt heller.
Ganske koselig spill, som treffer meg rett i bjarterota. HULK SMAAAAAASH!