[Multi] Lego Marvel supernintendo heroes

#1


Ja, spillet er fantastisk!

Og du trenger ikke være diehard fan av Marvel universet,eller Lego spilla fra før av for å ha det morro.Selvom fanservicen er bunnsolid. Her er bygg,kjøretøy,perosnligheter,og biroller som alle hjelper til med å holde dette spillet langt unna "standard" Lego formel.

Jo, du trykker B for å starte en trykk på X mange ganger sekvens, og det er fortsatt ganske enkelt, men det er lekent, og fargerikt, og jeg elsker omgivelsene og superheltene.

Nå har jeg spilt coop med guttungen en del timer, og har ikke fått så mye tid til å utforske New pork som jeg burde, men det virke svært og detaljert. Guttungen fløy rundt meg som Iron Man tidligere, mens jeg var Hulken og gikk berserk på upper east side:rolleyes: og sånt er jo bare kos.



Vi spiller på Pc, med to kjeksboks padder plugga inn. Og det funker fett. Styringa kjenner du deg igjen i tvert hvis du har dilla borti et Lego spill før.

Det er HINSIDES masse og gjøre i spillet,sideoppdrag,ting å samle,folk å møte, og for ikke å snakke om alle bonusfigurene og driten man kan samle opp. Og det er noe jeg kommer til å ta meg tid til, og prøve å samle opp alt sammen.

Humormessig, er de ganske Spot on. Jeg lo høylytt av Lego City Undercover mange ganger, men denne gangen er de litt begrenset, siden Marvel universet har så mange fans, og de kan jo ikke fucke opp personlighetene helt heller.


Ganske koselig spill, som treffer meg rett i bjarterota. HULK SMAAAAAASH!

 

Lodin

Der Waaaah
#2
Hvor mange Lego mans er med i spillet? Batman 2 hadde en haug, men ingen av dem var særlig obskure. Ingen av dem var Lobo eller Ambush Bug heller forsåvidt så de har overtaket med 'pool allerede.
 
#3
Her er det masse masse. Det kuleste med alt er nokså identiske karakterer (i spillet) som sabretooth og Wolverine, kontrolleres, på en annen måte, og har helt forskjellige moves, selvom begge har klør.

Hulk er så morro å bruke atte. Han sparker fiendene som en fotball, også bruker han samme angrep som han bruker på Loki i avengers filmen.

Også er jo det derre shield skipet langt oppi lufta, og der kan man skydive fra, og velge oppdrag og kjøretøy.
Ser at dem henter litt fra Lego city imellom oppdraga, men det syns jeg bare er et pluss.

Jeg har hittils ikke spilt som to karakterer som føles like ut. Så der har de gjort en god jobb.

Og ja, det er masse masse legomans.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Vel om spillet er identisk med versjonene til 360 og PS3, men har no shit fra PC ser jeg hvorfor de ikke hauser det opp. Tror ikke det er noen veldig stor konspirasjon bak at ingen anmeldere har fått tilsendt kopier.
Hvis du liker Legoserien er det bankers. Det er dog ikke det beste superheltspillet til PS4 siden det er DC Universe Online. Gameplay og sånn er mer shitty, men det er DC og ikke Marvel så det vinner automatisk.
 

Mopey

チーズ
#7
Jeg har ennå til gode å runde Lego Batman 2, så venter heller med dette. DC herjer så utrolig mye mer enn Marvel uansett.
 
#9
Spillte det hele søndagen. Beste Lego spillet til nå.

Å flyve rundt i New York som Iron-Man mens man sitter på do å klemmer ut lunsjen er en drøm i oppfyllelse. :p

Og Mike, husk at du kan presse dobbelt på hoppe knappen for å øke farten til folk som flyr!