Leipzig Games Convention 2006

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Cake? @ 23.08.06, 11.53) 21053
Hva er det på bildet som er blørra vekk?
[/b]
There is no blur.
There is no information.
You didn't see this.

Møkk. Ja da, Batallion Wars og Super Mario Strikers var greie spill, men hallo i luken. Nintendo ber om å bli slaktet når det eneste de kan klare å komme opp med er nye versjoner av gamle spill.

Still waiting for the revolution...

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Cake? @ 23.08.06, 11.53) 21053
Hva er det på bildet som er blørra vekk?
[/b]
Hentet det fra IGN-bloggen til Matt. Tipper det er tekst om hva som vises/annonseres på den eventen, men som IGN ikke har lov til å røpe.

Kilik

Lokal moderator
Mario Strikers og BWii ble litt mer interessante nå, da det er bekreftet at begge er online. Viser i det minste at Nintendo er noe mer seriøse når det gjelder online denne gangen.

Kilik

Lokal moderator
Litt mer om Wii:

SITAT
The price has not been decided yet, but I expect it to be ... less than 250 euros," Bernd Fakesch told Reuters on the sidelines of a gaming industry conference.

Fakesch said the exact date of the launch was not yet decided, but that it would be "in due course".

He said the firm hoped to sell 4 million units of Wii globally by the end of the year, and reach sales of 6 million by the end of March 2007.[/b]
Jeg liker Eurogamer :)

SITAT
There's a developer video reel running now - some chap who worked on Company of Heroes says Windows Vista is ace. Bill Roper says it's ace too, and he really likes the My Games folder. Some chap from Age of Conan thinks Vista is ace too, because it has parental controls. Bill Roper is back. He's had a really hard think about it, and Vista is STILL ACE.
[/b]

Kilik

Lokal moderator
SITAT
"Xbox 360 is the home of next-gen football.Real news at last! PES6 and FIFA 360 will be next-gen exclusives for 12 months."[/b]
Wow, dette må være et hardt slag for Sony Europe... Siste konsoll som debuterte uten et skikkelig fotballspill var Dreamcast og vi vet jo alle hvordan det gikk med den...

Ellers veldig lite nytt. Ikke en rosa X360 engang :(

SITAT(Buggz @ 23.08.06, 10.59) 21041
Nå blir Agahnim glad på seg tenker jeg. ^_^
[/b]
Fuck yeah! Må bare skaffe noen Kirby-klistermerker å feste på den.

Men jeg regnte med å få pris og lanseringsdato på Wii, så jeg er litt skuffet. :(

SITAT(kilik @ 23.08.06, 14.30) 21073
Wow, dette må være et hardt slag for Sony Europe... Siste konsoll som debuterte uten et skikkelig fotballspill var Dreamcast og vi vet jo alle hvordan det gikk med den...

Ellers veldig lite nytt. Ikke en rosa X360 engang :(
[/b]
Der bestemte jeg meg, det blir en Xbox 360 på meg. En høst/vinter uten nyeste utgaven av PES er totalt nekt.

Er småskuffa over Nintendos pressekonferanse selv, da jeg også hadde fått det for meg at de ville annonsere lanseringsdato og pris. Noe som i grunn er rart da Nintendo selv har sagt at de ikke vil gjøre det før september. Litt som på E3 i fjor; alle ventet på store nyheter om kontrollen til Wii, selv om Nintendo hadde avkreftet at det ville bli vist noe av den.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg er egentlig ganske overrasket over at PES stikker til Xburken. Jeg hadde nesten trodd at Sony ville ha sikret seg den, siden det er THE alternative til FIFA. Er det nå vi skal passe oss for gjenoppstandelsen til This Is Football? Den har alltid vært den pinglete lillebroren, men vi får se hva som skjer når den får banen for seg selv.

Halky

Veteran bruker ;)
Haha, husker godt det derre Adidas Power Soccer, hadde 98 versjonen av det, digg å spille VM og sånt, pluss at man kunne sku cornere i mål, ekke mange spill man kan det på. Pluss igjen de karate sparkene av noen takklinger.

Kilik

Lokal moderator
Som sunket i jorden. Det eneste jeg har hørt om Sony så langt i dag er at det vil vises fram 27 spillbare PS3-spill på TGS, inkludert Ridge Racer 7 og Devil May Cry 4.

MGS 4-traileren er meget snacksy, men det visste vi på forhånd.

Lodin

Der Waaaah
At fopallen går til 360 er så langt messas største nyhet. Kjenner flere casual gamere som nå 100% sikkert vil gå for 360 siden FIFA og PES er høydepunktene i løpet av året på spillfronten for dem. Sony kan komme til å slite i Europa.

Og når det gjelder skuffelsen over Ninty sin konf. er det vår egen forbanna skyld. MEGATON! Eneste de lova oss var å bevise løftene sine og hva det skulle bety i praksis vet ingen.
Blir vel å stille klokka til 14 september da? -_-