Leter etter Resident Evil-spill [GC]

#1
jeg har litt av vert å selge:

GC:

residentevil 4(kanskje)
tales of symphonia (kanskje)
prince of persia:sand of time(100kr)
dead to rights(100kr)
utstyr:
en stk. GC kontroll(lilla,brukt i ca. 24 timer til sammen)
GBA beskyttelsesveske,kjempe god hvis du klaterer i fjellet med GBA :p
GBA lys,til å ha på toppen av GBA'n hvis du vil spille i ei mørk grotte e.l. :p


PC:
duke nukem: manhattan project(50kr)
age of wonders 2(50kr)
harry potter: mysteriekammeret(50kr)

naruto shits:
kjede med bilde av naruto(også kalt "naruto dogtag") bakpå står det: "his dream is to become the next hokage" (50kr)
naruto mangabok på engelsk volum 5 (50kr)
--------------"------------------ 6 (50kr)


annet:
MP3 spiller: 256 MB minne(ca 60-90 sanger). den kan også ta opp lyd og har mulighet for å slette filer inne på selve MP3'n. får med driver og ørepropper(400-600kr)



hvis du er interrisert ta gjerne kontakt på msn eller mail: gnomen007@hotmail.com
KJØPER BETALER PORTO
jeg kan også gjerne bytte ting hvis du har noe jeg finner interrsesant. jeg bor på reinsvoll, så hvis du bor sånn at vi kan møtes på gjøvik og gjøre handelen der så er det kjempe fint(slipper utgifter til porto)

hvis noen er i tvil om jeg er til å stole på så har jeg fått gode kjøp's karakterer på diverse andre forumer.
 
#5
Jeg bytta iallefall bort Resi 4 ja, så det var sikkert deg. ;) La oss si 150 pluss TalesOS mot begge Resi-spilla?
[/b]
høres ikke galt ut. gidder du vente to dager?jeg er nemlig blakk for tia og brukte akkurat opp mine siste spenn på RE:nemesis,så jeg kan gjøre dealen på tirsdag,ok?
 
#8
<div class='quotemain'>
Gir deg Resident Evil 0 eller Resident Evil 2 mot Tales Of Symphonia. Det er ikke så gale siden TalesOS har blitt players choice nå.
[/b]
Er ToS Player Choice i Norge?
[/b][/quote]
dette har jeg også lurt på,tror ikke det.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#10
Interessert i RE remake? Kunne tenke meg å bytte mot kontrollen og kanskje prinsen av persia og hvis det er mulghet for det...
 
#11
Interessert i RE remake? Kunne tenke meg å bytte mot kontrollen og kanskje prinsen av persia og hvis det er mulghet for det...
[/b]
er det liksom 1'ern til GC?i så fall fik jeg den i posten i dag,så nei.