[PS3] Lite spørsmål om Demon's Souls

#1
I Dark Souls, er spillet delt i mange forskjellige servere, noe som gjør det vanskelig å spille med venner. Er Demon's Souls også delt opp i servere?

Lurer pga. at en kompis har lyst å kjøpe spillet, så vi kan spille online.
 
#2
Det var sånn, men har hørt at den nyeste patchen gjør det ganske lett å spille med hverandre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Jeg greide å finne kompisen min på første forsøk hver gang sist jeg runna det.
 
#5
Prøver å få Pure White Tendency, og er på NG+2. Litt usikker på hvordan soul level de fleste er på i NG+2 (man må vel spille en del online for å få PWT?), er på 120 eller noe slikt selv. Uansett, kreves det mye for å få sånn tendency?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Her finner du all info du trenger rundt world tendency. World tendency påvirkes mest av actions du foretar deg i spillet, å være online kan til og med være counterproduktivt avhengig av hva du prøver å oppnå.
 
#7
Altså, nå prøver jeg å få tak i Friend's Ring, men greier ikke å få Pure White Character Tendency. Har drept alle de fem NPC Phantomsene fra alle verdenene (Executioner Miralda, Satsuki osv.) i Pure Black World Tendency i to forskjellige gjennomgåinger av spillet (altså, 10 NPC Black Phantoms drap til sammen), og ifølge denne siden, bør det være nok.

Altså, noen tips?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Slikt gjøres best offline. Sålenge man er online vil world tendency bevege seg mot verdensgjennomsnittet slik at det blir vrient å holde på pure.

Edit: CHARACTER tendency ja.. Aner ikke.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Dagen alle fryktet er snart her. 31 mai skrus de amerikanske DS serverne av. Da ere slutt og man kan bare spille SP. En av mange grunner til at det er en dårlig ide for utgivere å styre serverstrukturen osv.
Europa blir såklart ikke berørt foreløpig og en masse amerikansere kommer sikkert til å finne en måte å migrere på.