Litt eldre PC-spill selges

#1
Gjør et siste forsøk på å bli kvitt litt eldre PC-spill. Har solgt noe siden jeg startet emnet her og selger resten samlet for 200,- (pluss porto om de må sendes). Kan prutes.

SOLGT


Baldur's Gate (5 cder, dvdcover)
Dark Angel (med boks, uten manual, boksen er i dårlig stand)
Deathtrap Dungeon (i dvd-cover, forseglet)
Hell (Kun cd)
Puzzle Bobble (RePlay-versjon, med boks og manual, spillet kun er på nederlandsk om jeg ikke husker feil)
Samleboks med følgende spill (manual til alle): Theme Hospital, Sim City 2000, Need for Speed II SE, Warhammer Dark Omen, Nuclear Strike
The Longest Journey (engelsk, dvdutgivelsen)
Theme Park (Classics-versjon, med boks og manualer)
Total Annihilation (med boks og manual)
Warcraft: Orcs & Humans (billigversjon, med boks, cd i pappfutteral)
Warcraft II Tides of Darkness (billigversjon, med boks)


 

Lodin

Der Waaaah
#2
Holder det å by på den norske versjonen av den Lengste Reisen og Tresspasser? Hva skarru ha for de og porto til Oslo evt?
 
#5
Hoi! Følger det med sånne fancy pappesker? :) Kan være interessert i disse, såfremt det ikke er "budget"-utgivelser eller liknende ;)

Grandia II
Heroes Chronicles - Master of the Elements
Heroes Chronicles - Conquest of the Underworld
Baldur's Gate (5 cder)
 
#6
Nei, jeg har dessverre ingen pappesker (eller... kanskje jeg har men de ligger i så fall råtnet nede i kjelleren -_-) <- EDIT: Jeg sjekket for sikkerhets skyld og faktisk har jeg boksene til det meste i forholdsvis god stand. Førstepost oppdatert!!!

De fire titlene du nevner kommer i DVD-cover. Baldur's Gate er Best Buy, de andre er vanlige utgivelser så vidt jeg vet.