Litt nintendoting ønskes

oma

Village Drunk
#1
Ja jøss, med wii i hus så fikk jeg litt lyst på noen GC spill jeg aldri fikk prøve selv, men alltid hadde lyst til å prøve.

First up er:
Pikmin
(Og kom det ikke en toer til dette også?)
Metal Gear Solid: The twin snakes

også ble jeg såpass inspirert av "Hva spiller du nå" tråden sin lille diskusjon om Goldeneye 64 at jeg søker også en N64 konsoll med relativt fungerende kontrollere og ett eksemplar av Goldeneye 64 :)
 

oma

Village Drunk
#3
400kr? jeg betaler frakt?
gir tohundreogfemti/250 for goldeneye om noen har det :)

edit: kan også finne på en bytte deal med en iTouch 16Gb her om noen er interessert i det, vil bytte iTouchen fordi jeg har lyst på pengene, den er i fin stand uten riper i skjermen (dog noen rundt home button) kan ta bilde om folk melder seg interessert :)
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Hadde jeg vært deg hade jeg driti i Pikmin 1. Det har en forferdelig tidsfrist konstant gående som gjør det stressende og lite gøy. 2 er omtrent det samme spillet bare kraftig forbedra på flere punkter så sats på det.
 
#7
Jeg beklager meget sent svar oma. Du skal få Nintendoen for 400 + porto.

Jeg har dessverre lånt ut Goldeneye, så den dealen må nok vente. Jeg har et eksemplar til, det er i en slik utleieboks og med manual. Den er i perfekt stand, så den skal jeg ha litt mer for.
 

oma

Village Drunk
#8
300 for goldeneye? Eller er det noen mulighet for å få tilbake det utlånte goldeneye spillet? Har du noen andre spill som jeg kunne kjøpt i en pakke muligens? Banjo, Concer eller noe? Kunne du vært interessert i itouchenog for nintendotingene og ett mellomlegg kanskje?
 
#9
Det jeg har lånt ut får jeg nok ikke tilbake på en stund, dessverre.
Jeg er heller ikke interessert i iTouch.

Du kan jo velge et av de spillene her istedet hvis du vil?

South Park
Star Wars: Rogue Squadron
1080 Snowboarding
Super Mario 64
Body Harvest
Perfect Dark
Fifa 98
Fifa 99

Selv ville jeg valgt Perfect Dark, men du kan jo bestemme selv. :)
 

oma

Village Drunk
#10
hva kunne jeg fått perfect dark og goldeneye for en pakkepris? 500kr og 900kr+frakt for alt?