Little Big Planet 2

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#41
men hva med selve hoppinga og løpinga og den slags, er den merkbart forbedret? Jeg var alltid litt undervelmet over hvor kjip den var,
Dette. Så jævlig dette. Gjelder alt for mange av disse moderne platformspillene. Noen burde virkelig dra frem SMB 3/Wordl før dem sier seg fornøyd med fysikken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Veeel, jeg hadde som nevnt aldri det problemet, men de nevnte jo spesifikt at hoppinga var en av tinga de tweaka i toeren.
 
#43
Har aldri tenkt at hoppinga var dårlig jeg heller, bare litt mer utfordrende en den jevne platformer. Hva var det som ikke funka med den egentlig?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#44
Den bare føles feil. -.-
 
#45
De hopper ikke, de begynner å fly, også lander de på en rar måte. Som om de ikke veier det de bør veie. Spillen er U REALISTISK -.-
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Det er noe av greia, Sackboys er bare strie fylt med bomull og hopper dermed sånn. Tar ikke så lang tid å bli vant med det, egentlig. Men som sagt har de FIKSA DET I TOEREN maskroker.
 

demake

Seksuelt godteri
#47
#48
Mario er en feit, kort, italiensk rørlegger, men jeg tviler sterkt på at feite, korte italienere klarer å hoppe slik han gjør. Det argumentet var bare teit.
 
#50
Super blir han ikke før han får seg en sopp eller annet dill. Dessuten var han ikke super i det originale Mario Bros.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Mario er en feit, kort, italiensk rørlegger, men jeg tviler sterkt på at feite, korte italienere klarer å hoppe slik han gjør. Det argumentet var bare teit.
Dem som sier at andre er teite, dem er teite selv!
 
#55
Begynner å komme anmeldelser nå, fant nå kjapt IGN, spill.no og Dagbladet sine anmeldelser, og de ga det henholdsvis 9/10, 6/6 og 6/6. Mtp at samtlige anmeldelser kom i dag vil vi sikkert se flere veldig snart, kanskje i løpet av dagen.:)

Edit: Eurogamers omtale ute. (9/10)
 

demake

Seksuelt godteri
#56
Lurer på om jeg skal negre med meg denne spillen på vei tilbake fra Ikea i dag, som trøst for at jeg har vært på Ikea (les: helvetes forgård).
 

demake

Seksuelt godteri
#58
(les: negre)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Neger med deg et eksemplar til meg også plox.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#60
Bittert at jeg ikke jobber før fredag... Krysser fingrene for at det ligger en promo som venter på meg. Noen frynsegoder å jobbe på Gamestop også