Little Big Planet 2

#61
Slår nok ikke det å jobbe på gode, gamle Free Record Shop, hvor man fikk lov til å låne med seg alt man ville av musikk, film og spill hjem (med den lønna skulle det bare mangle). Men bare fem om gangen, da.

jada jeg veit at folk gjør dette på gamestop og slikt også men de har ikke LOV
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#62
Vel, frynsegodene begrenser seg vel forsåvidt til "får man inn en promo, så har du en mulighet til å spille noe geatis", sånn egentlig
 

demake

Seksuelt godteri
#63
Føffaen. Detta er gloriøst.
Har spilt ca. 25 baner i dag. Liker at det er mer story (uansett hvor tynn den er, så sjarmerer den meg i senk), og at alt skal være så jævla episk.

Hvem sa at hoppinga er forandra forresten? Jeg merker ingen forskjell fra eneren.

Har ikke forsøkt å lage noen nye baner, men jeg skal se om jeg får tid til det i mårra når gubben er på lab'en. Det er siste fridagen min så jeg skal nyte den. Om noen vil værra med å spille litt (sett at det sugne BREDbåndet mitt får opp hastigheten fra 1.2 kbit/time) i morgen så si "koko".

PSN: Stavaas
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Har store planer om å coppe dette i... dag den dag. Slang deg til på PSN jeg hehe.
 
#65
Føffaen. Detta er gloriøst.
Har spilt ca. 25 baner i dag. Liker at det er mer story (uansett hvor tynn den er, så sjarmerer den meg i senk), og at alt skal være så jævla episk.

Hvem sa at hoppinga er forandra forresten? Jeg merker ingen forskjell fra eneren.

Har ikke forsøkt å lage noen nye baner, men jeg skal se om jeg får tid til det i mårra når gubben er på lab'en. Det er siste fridagen min så jeg skal nyte den. Om noen vil værra med å spille litt (sett at det sugne BREDbåndet mitt får opp hastigheten fra 1.2 kbit/time) i morgen så si "koko".

PSN: Stavaas
Jeg toer dette.

Spilt et par maps i ny og ne de siste dagene. It's bra.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
de sa aldri at hoppinga er annerledes på selve sekkeguttene, bare at den kan endres på de andre greiene man kan styre. Ta fek.s kaninen i demoen, den har enda mer bedriten kontroll. :D

Hadde forøvrig tenkt å coppe dette, men NAV gir meg som kjent ikke pengerettigheta mine.
 

demake

Seksuelt godteri
#67
Fy faen! Röyksopp med Vision One på soundtracket! Dette er GOTY. GOTY sier jeg!

<3
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#68
PSN: Sviddlauk
Jeg rasker til meg dette etter jobb, ses på internett i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Jau! Kvelden måtte tilbringes blant annet med å Doin' Thangz, så jeg har ikke fått spilt all verdens ennå. Men! Buggz og hans beste venn joina for noen brett med MoRo og det var mOrO. Mer MOrO enn i LBP1 faktisk. Skrelte også gjennom tutorials som lar deg låse opp månen (det er også en knapp som lar deg låse opp alt i tutorialene hvis du ikke gidder), og den avføringa var i høyeste grad kontanter. Er en del greier som er blitt endra på små, men ultra-vettuge måter. Lekte meg litt med Controlinatoren, og det er awesome stuff.

Har ikke noe mer helhetlig å si, men jeg kan jo nevne noen småting som fikk meg til å glise bredt. For eksempel at de nye cutscenene er helmaks (som du sikkert husker var de ikke spesielt fete i eneren), med en som fikk meg til å le høyt så langt. Er bare i andre verden, men allerede har jeg hørt Trentemøller på soundtracket så det lover jo bra. Frykta litt at det skulle bli powerup overkill i LBP2 siden de la til så satans mange, men de fungerer helt glimrende hittil og det at både gripekloa og kastehansken er omtrent like tilfredsstillende sier vel sitt. For dere som spilte LBP1 (dvs. alle) lar spillet deg importere profilen fra det første spillet, så du starter med alt du låste opp der i tillegg til at du får noen kjappe Trophies (hvis du var kul og mekka brett da).

Kjøp denne spillen, den får garantert plass på min GotY-liste.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#70
får det forhåpentligvis på fredag.

Psn: Shinra85
(bor på Ås og føler meg ensom... Vil spille med noen!)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#72
Legger til alle jeg ikke har og onliner litt fra nitiden og utover..
 
#73
Er dette spillet virkelig så bra? Alle sa jeg burde skaffe meg eneren, jeg gjorde det og gledet meg (men hadde spilt en demo så jeg forventet ikke for mye) men syntes spillet var kjedelig. Så virkelig ikke hva som var spesielt med spillet, annet enn at du kan lage egne baner. Selv ikke multiplayer klarte å redde det for min del.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
ok

Spilte flere story-brett i kveld, nok en gang trodde jeg Sackbots ville være dølle men de eier. Du slipper å gjete dem så fælt, selv om enkelte hindringer er litt trøblete (som seg hør og bør). Prøvde også å spille noen random-brett (dvs. Dive In i Community-delen), og da... vel, det sto "Loading" i sånn cirka en halvtime og så var jeg tilbake i menyen. Når jeg tenker meg om så har jeg prøvd å spille med andre flere ganger, og eneste gang det funka var med Buggz. Så, mulig ræva nettkode? Håper de fikser det snart, i så fall. Uansett gleder jeg meg vilt til å ta fatt på Create-modusen, har et par gode ideer som kan bli til noe bra. Må bare samle stæsj først.

PS: Hvis du ikke kjøpte Sackboy's Prehistoric Adventures da det kom, kan det være greit å vite at det følger med på LBP2-plata. Krever Move og to spillere.
 
#75
ok
Prøvde også å spille noen random-brett (dvs. Dive In i Community-delen), og da... vel, det sto "Loading" i sånn cirka en halvtime og så var jeg tilbake i menyen. Når jeg tenker meg om så har jeg prøvd å spille med andre flere ganger, og eneste gang det funka var med Buggz. Så, mulig ræva nettkode?
Dette har skjedd med meg nesten hver gang jeg har prøvd å spille online hittil. De få gangene jeg klarte å connecte fant jeg ut at de jeg spilte med ikke hadde hatt det samme problemet, så tenkte at jeg kanskje hadde fått et defekt spill.

Og spillet er konge, kanskje ca. 2 hakk bedre enn enern og da snakker vi beltehakk.

Patney: Hvis du ikke liker enern vil du mest sannsynlig ikke like toern heller. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes spillet er kjedelig, men jeg har en mistanke om at det er folk som ikke setter så mye pris på den kreative delen av spillet og bare går igjennom story mode med et inntrykk at det var det eneste spillet hadde å by på, mens hovedappelen med LBP egentlig er at det er et slags 2D sandkasse-spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Ja, hvis du ser på LBP som et spill hvor det ikke er så nøye hvordan du gjør det når du spiller gjennom, og gir faen i å mekke egne greier, da setter det neppe verden i brann. Hovedgreia for meg er å bli så godt kjent med spillet at jeg finner alle hemmelighetene (som det er mange flere av i toeren, fuck yes), klarer hver bane uten å dø (nå er det også Trophy for å ace ti baner på rad), og ikke minst låser opp et tonn med stæsj jeg kan bruke når jeg mekker dill. Og Create-modusen i LBP kan nesten ikke sammenlignes med den i toeren en gang, den er så jævlig mye bedre. Satt i fem minutter i går kveld før jeg skulle køye, og da hadde jeg mekka begynnelsen på en tostikkeskyter (okay, så det var bare en trekloss du kunne frese rundt og sprute ild med, men likevel). Siden det er så artig å mekke greier i seg selv, synes jeg ikke det gjør noe at jeg sjelden blir ferdig med brettene mine og får lagt dem ut. Uansett: Hvis du ikke bryr deg om dette, er det vel ikke spesielt mye vits i å skaffe seg LBP2.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#77
Hjemme fra jobb idag pga sykdon. Bittert, siden jeg skulle røska det med meg idag, og bittert siden det er idag jeg trenger det. Men, burde være frisk nok til å jobbe imorra. Gleder meg skikkelig! Til å få fatt på spillet, altså. Ikke nødvendigvis å jobbe. Lørdagsvakt på GameStop, i et kjøpesenter... Er som regel en plass å slenge fra seg unga
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Fikk det for 399 på Lefsedal, iallfall.