Little Big Planet 2

#81
Det med at loadingskjermen går evig er en glitch, og fant ut en midlertidig løsning til MM fikser problemet: Når den henger seg opp, slå av kontrollen og slå den på igjen når du kommer inn i spillet.;)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#84
Skaffa meg detta igår. Like moro som forventa. Bare spilt litt Story, og testa en eller to community levels. Gleder meg til å sette meg ned med level editoren
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Den har jeg spilt. Godt eksempel på at det er rimelig skrot å bruke tida på å mekke gamle spill i LBP2.
 

demake

Seksuelt godteri
#91
Jeg er imponert, og skjønner ikke helt åssen de har fått det til.

Også, at jeg ikke gidder noe slikt sjæl.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#92
Jeg er imponert, og skjønner ikke helt åssen de har fått det til.

Også, at jeg ikke gidder noe slikt sjæl.
støtter den uttalelsen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Tida er inne. Test ut Versus-brettet mitt. Kan være greit å spille sammen med en kompis eller to. Det er da sånn tostikkeskyter, du styrer pøkken din med venstre spak og skyter med høyre. Begriper ikke at så mange skal ha deg til å sikte med høyrespaken og skyte med en knapp, det er bare irriterende og det er ikke akkurat vanskelig å fikse skyting med spaken heller. Så, ja. Har planer om å mekke en enspillergreie hvor du skyter techno-edderkopper og sånt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#94
Spilte litt med en random og det var moro nok, men kulene var litt vanskelige å se i blandt, og det burde være litt morsommere å plukke opp ekstrapoeng i midten. Men helt klart en bra begynnelse :)

Får man vite alt man trenger for å mekke top-down-baner og kontrollerte objekter ved å gjøre alle tutorialene, eller finnes det noe man bør lese på nett før man begynner?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Top-down-baner finner du vel ut av det selv til tross for at det ikke nevnes uttrykkelig, og Controlinator er det vel ikke bare en tutorial for mener jeg å huske. Rimelig simple saker iallfall, en tostikke-skyteting går det an å lage fra scratch på under ett minutt.
 
#96
Tutorialene forteller deg bare hvordan verktøyene fungerer, ikke hva du må gjøre for å mekke spesifikke sjangrer. Det er enkelt å skjønne prinsippene bak det å lage en top-down level, men det er aldri dumt å se på hvordan andre folk har gjort ting for å bli inspirert og få gode grunnlag man kan bygge på.. Evt. bare for å slippe å trave gjennom samme prøv og feil-prosess som de har gjort :p Men gå gjennom tutorialene uansett. De er bra lagt opp.
 
#97
For å holde det i rett tråd søkte eg litt, og presto. Her poster man.

Korleis i all verda får eg koblet min PSVita til dette spelet her? Må eg laste ned ei ekstra pakke? Finner ikkje det i nettbutikken og må eg i så fall spele ferdig ein del brett på PS3 før eg får åpnet opp muligheten? Kjøpte meg pluss og fekk LBP2 på kjøpet, så dette må prøves.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Du venter til de har gjort ferdig den greia som lar deg styre LBP2 med Vita-en, og så laster du ned patchen. :)

Og så må du kjøpe LBP til Vita og spille online sammen med meg. :argh:
 
#99
Dette spillet er faktisk legendarisk moro selv i single-player. Blir frista til å ta det fram igjen!

edit: Hvis jeg orker å spille med 720p strukket i et 16:10-format. Det kan vel ikke se så mye verre ut?