Loclolei in Norway again

#1
Hej alla goa Tekken Spelare

Jag kommer att vara i oslo den 20:E september på kvällen och den 21:A hela dagen, så om ni vill ta ett par (hundra) matcher då är jag game. Jag kommer att bo på hotell så om vi ska spela får det bli hos er. Jag tror Madcow håller på att ordna något så hör med honom.

Hoppas jag hinner träffa så många av er som möjligt


Cheers

Locolei

min msn är: shinji2999@hotmail.com

min psn är: locolei (jag hade locolei67 tidigare men tack vare den norska flyplatspersonalen dog min PS3 sist...)

Ha det
 

MadCow

Lokal moderator
#2
Eagle, sjekke mulighetene for å være i RBN sine lokaer den 21. ?
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Kulikuli!

MadCow: Skal høre med dem asap.
 
#6
Lördag??

Det verkar som den gode och allsmäktige Mad Cow har ordnat lite figther åt mig på söndagen men det betyder att jag fortfarande har en lördag kväll/natt kvar att fylla, är det någon som vill spela på lördagen?

Mvh

Locolei
 
#7
jeg jobber til 19.00! jeg kan spille etter det så lenge noen kan ha det hos seg. det er fullt hjemme hos meg i hvertfall! hvis ikke mad cow kan igjen som sist gang da.
 
#8
jeg jobber til 19.00! jeg kan spille etter det så lenge noen kan ha det hos seg. det er fullt hjemme hos meg i hvertfall! hvis ikke mad cow kan igjen som sist gang da.
Jo Devil!

Jag har snakket med Infamous och han har sin ps3 hos en kompis som också lirar, vi ska spela där och det är tydligen väldigt centralt, kolla med honom om du kan få vara med, dvs om det finns plats.

Look Forward to seeing you all again guys

Cheers

Locolei
 
#10
Jo Devil!

Jag har snakket med Infamous och han har sin ps3 hos en kompis som också lirar, vi ska spela där och det är tydligen väldigt centralt, kolla med honom om du kan få vara med, dvs om det finns plats.

Look Forward to seeing you all again guys

Cheers

Locolei
skal høre med han ;)