Logitech Z-640 selges!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg skal som overskriften sier, selge mitt trofaste Logitech Z-640 sett..
Jeg har hatt det i.. hmm.. 1 og et halvt år.. for det meste kobla til pc'en, men også en periode til PS2'en.

info (hentet fra multicom sine sider, hvor jeg kjøpte det.)
Samlet utgangseffekt: 51 watt RMS
Subwoofer: 23,5 watt RMS
Satellitthøyttalere: 27,5 watt RMS (5,5 watt RMS per kanal)
Systemets frekvensområde: 35 Hz—20 kHz
Signal-til-lyd-forhold: >75 dB
Inngangsimpedans: > 5 000 ohm
Satellitthøyttalere med magnetisk avskjerming til bruk nær monitorer
Systemkrav spillkonsoll:
PlayStation, PlayStation 2, Xbox og Nintendo GameCube med røde og hvite RCA-ledninger
Systemkrav pc:
- For 5,1-surroundlyd: lydkort med 4 eller 6 kanaler
- For Dolby Digital 5,1-lyd: lydkort eller DVD-programvare med innebygd Dolby Digital-dekoder

detta anlegget er fett å koble til xbox, ps2 eller GC for å få surround..

det eneste minuset er vel at Sub'en er små sprengt. dvs at på direkte pass så slurver den, men ved underbass (som det er en del av i KoRn sangene :D ) så går det som normalt. og et lite minus til: settet må hentes, hvis ikke så betaler selvfølgelig kjøper porto og embalasje (hvis ikke jeg finner en pappeske et sted!)

Siden sub'en er sprengt så tenker jeg at jeg begynner med en "utropspris" på 50,- ! :kul:

Opprinnelig skrevet av roy_nor+22.09.2004, 20.03-->
<!--QuoteBegin-Ghaz
@22.09.2004, 19.55
50 kroner og du betaler porto.
106751​
Det her er ment seriøst, så hvis du ikke har noe bedre å gjøre kan du gå å drite litt..?
106765​
[/b]
Du sa jo utropspris 50 kr da. Og da bydde jeg 50. Om ingen andre byr, får du den femtilappen, og jeg får bevise at jeg var særiøs.

Neida, greit det, men tror ærlig talt ikke du får solgt den her. Prøv heller på qxl eller no', mye større marked der, vettu:)

Jeg var bare irritert fordi du sa 50,- og at JEG skulle betaler porto...

Når det står
50 kroner og du betaler porto
i posten min...

selger det selvsagt hvis jeg får 50,- for det :) skal kjøpe meg nytt Z-2200 sett snart så..

dkdaffy: hvis du tilfeldigvis skal på PolarParty i stokkehallen 29 - 02 så kan du få det for 80,- der.. :D dit skal nemlig jeg å!

uansett... ingen høyere? (sterk tvil i øynene...) hehe :)

Status
Stengt for ytterligere svar.