Lost Planet demo på markedsplassen til 360

#1
Enda en godnyhet til folk med Xbox 360; nå, under hele E3, kan en demo til Lost Planet lastes ned. Størrelsen på demoen er på rundt 350MB.

Lost Planet fra Capcom har nå en utgivelsesdato som er satt til første kvartal i 2007.

Edit: Dette emnet kan brukes til alle nyheter angående Lost Planet.

Edit 2: Den tar visst akkurat 305.39MB

Edit 3: Og her er noen bilder fra demoen:





 
#2
Det har dukket opp noen nye scans fra Famitsu hos Xboxyde.

Når det gjelder demoen, så imponerte den meg. Er sjelden jeg har spilt en demo såpass mange ganger. Lost Planet er definitivt et spill jeg vurderer å kjøpe når jeg anskaffer meg en 360.
 
#3
Ikke bare ser det flott ut, men det virker også utrolig morsomt. Dette er den typen spill som skal til for at jeg skal begynne å ta xbox seriøst i forhold til sony og nintendo.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Demoen var faktisk dritfet, så jeg gleder meg stort. Med tanke på hvor lenge det er til 2007, gleder jeg meg til å se hva mer de kan gjøre med det, utover å finjustere småting. Holder et øye med dette, altså. Jepp, jepp.
 
#6
Da laster jeg det ned :D
 
#7
Splitter ny Lost Planet trailer fra TGS her. 4 minutter lang trailer som viser nye omgivelser, nye fiender, i tillegg til multiplayer. Snoopers, som er på messen og filmet, beskriver dette som den største "wow-opplevelsen", og da har han også sett Lost Odyssey og Blue Dragon.

2007 er lenge å vente, men det tyder på at det blir verdt det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Bare jeg som ikke ble så himla imponert av den Lost Planet-demoen, eller? Pen grafikk og sånt, men... det er jo bare run-and-gun uansett. Orka ikke mer da jeg kom inn i en sånn der hule med noe styr.
 
#9
Jeg ble utrolig imponert. Vannvittig konge spill, vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt igjennom den demoen. Og det er fortsatt nesten et år til spillet kommer fra når den demoen kom. Dette er det spiller jeg uten tvil ser mest frem til på Xbox 360.
 
#10
SITAT(Yetipants @ 21.09.06, 01.11) 24573
Bare jeg som ikke ble så himla imponert av den Lost Planet-demoen, eller? Pen grafikk og sånt, men... det er jo bare run-and-gun uansett. Orka ikke mer da jeg kom inn i en sånn der hule med noe styr.
[/b]
Personlig synes jeg det andre nivået (man kan velge på starten) av demoen er mye bedre enn hulenivået. Verdt å teste ut om du bare prøvde den første.
 
#12
Jeg er enig med Yetipants, og synes ikke demoen var så kul. Bra grafikk er bra det, og det å kunne sette seg inn i en robot du finner virker kult. Men jeg mislikte at temeraturen hele tiden faller, jeg liker ikke å ha tidsfrist på meg.

Multiplayren ser forresten kul ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Fant ut at jeg skulle lese konklusjonen hos IGN:
Opprinnelig skrevet av IGN
Lost Planet is a great game that suffers from a few bad design decisions. The graphics are excellent by any standard with only v-synching issues preventing them from looking truly amazing. The enemy design and amount of action they deliver makes for great gameplay that is hampered by control mechanics that get in the way of the experience. Add in a stumbling story and you have a game that doesn't quite reach the levels of some of the more outstanding titles we've seen in recent months. The bottom line, though, is that the game is a lot of fun and that's all that really matters, isn't it?
Så kontrollene ødelegger for spillegleden og historien er drit? Lukter nedtur for meg, iallfall.
 
#15
Hvordan kan dette spillet bli en suksess? Det er et tredjepersons-skytespill med dårlige kontroller og kjedelig design, som slippes etter Gears of War..

Demoen var artig i ca fem minutter, og multiplayer-demoen holdt ikke så lenge en gang.
Det er nå min mening hvertfall.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#16
Og det er japansk. Selger sikkert mye bedre i hjemlandet enn Gears of War (uten at jeg har sett noen salgstall for Gears der borte).

Og hvorfor bare løpe rundt å bruke A for å gjøre kontekstsensitive manøvre når man kan bruke alle 20 knappene på kontrollen, som i LP? :p

(Jeg får totalt noia av kontrollene i LP. TOO MUCH INFORMATION.)
 
#17
Capcom har annonsert den første i rekken av kommende map-packs. Den skal komme i løpet av de nærmeste månedene, i tillegg til en oppdatering til selve spillet. Pakken vil inneholde 2 nye kart, "Radar Fields" og "Island 902" og vil koste 400 MS Points. "Battleground", som følgte med Collector's Edition av spillet , blir lagt ut gratis kort tid etter.

Bilder av kartene her.