Lumines Live! (XBLM)

#1
Flere som har lastet ned dette spillet? Hva syns dere?

Selv syns jeg spillet har høy produksjonsverdi (for en puzzler å være), men prisen på 1200 MSP er kanskje litt drøy.
 
#2
Jeg synes det er uendelig teit at man ikke kan spille multiplayer live fordi man logger av live i samme øyeblikk som spillet starter. :grr:

Men sånn ellers. Joa, greit nok. Det at jeg blir like frustrert over hvor fort og ukontrollert spillet går, som i tetris, er vel heller ingen dårlig ting. Sier vel bare litt om mine puzzle-skillz.
 
#3
Unødvendig lange lastetider i spillet også, jeg lukter patch...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Så jeg er altså den eneste som får feilmelding hvis jeg prøver å laste ned dette, eller gå innom Marketplace i det hele tatt? :(
 
#6
Jeg tror det har vært en del knøl med Xbox Live i det siste, det er neppe Lumines sin feil.

Hva gjelder spillet, så er det fucking fantastisk, hvor rip-off det nå enn er. Kanskje det beste spillet på 360 fra et reint designperspektiv. Jeg elsker det, akkurat slik jeg elsket PSP-utgaven. Sammenliknet med Lumines Vanilla har Live online-topplister og mulighet for å spille over internett, samt den gudsjammerlig viktige insentiven det er å jakte på prestasjonspoeng. Foreløpig har i hvert fall jeg personlig store problemer med å se hvordan jeg skal få tak i de fire drøyere Time Attack-prestasjonene, som samtlige krever nesten guddommelige hastigheter på blokkslettinga.

Men ja, det er dyrt, særlig med tanke på at det er masse innhold du ikke får med de 1200 poengene (bl.a. mesteparten av Challenge-skin-ene), men som må kjøpes i tillegg hvis du vil ha det. Jeg er dog deres villige tøs all den tid kvaliteten på gameplayet er så utfrika makeløst som dette.