Lyspistoler

EagleJin

Bear Necessity
#1
Noen som liker slikt?
Jeg digger dem. Har to Desert Eagle'er og en SharpShooter. Spiller en del Vampire Night og Ninja Assault (eneste guncon-spillene jeg har).
Innimellom får jeg ekstremt kick av å sitte å plaffe løs på alt jeg ser, og da er det no mercy all the way!

Har i tillegg veldig lyst på Time Crisis 2 og 3.

MEN! Jeg har et problem innimellom.. Pistolene vil ikke fungere med TV'en fordi det er en 100 Hz-TV. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få pistolene til å fungere med 100Hz?
 
#2
Jeg har lystpistoler til de konsollene deg er verdt og ha det til (Dreamcast og Playstation 2).

Det er sinnsykt fett.. Jeg spiller for det meste Time Crises 2 som er uten tvil det beste i sin klasse, med House of the dead 2 like bak. Jeg ble ikke like imponert over Time Crisis 3, men jeg har det også.

Når det gjelder problemet ditt, så trur jeg du må koble til den gule pluggen som følger med på pistolene bak i TVen i tillegg. Om du ikke har gjort det, burde du teste det og se om det hjelper. Jeg trudde det bare var fordel og ha 100hz TVer jeg, og har selv ikke noe problem med det.
 
#3
foresten er det Co-Op på TC3, det er drit fett å være 1 man army på TC2. spille 2 player alene med 2 pistoler
 
#5
Ja, jeg har veldig sansen for slike spill. Jeg har nettopp kjøpt meg House of the Dead 3, og skal kjøpe meg en lyspistol med lasersikte (Denne)

Jeg håper det kommer flere lyspistolspill på Xbox, noen som vet om noen?

Hvis du skal ha lyspistolen til å fungere på en 100hz-TV, tror jeg ikke det er andre muligheter enn å kjøpe en som er kompatibel for denne typen TV-er, gitt.
 
T

Taijpei

Gjest
#6
er det ikke sånne laser pistoler? og når du treffer noen så beggynner de å pipe i vestene de har på seg=?
 
#7
Har selv G-con 2, og finner det ufattelig underholdende å spille lyspistol kompitaple spill. Jeg har selv Time Crisis 2 og 3, men vi har jo Ninja Assault, House of the Dead serien, Vampire Night, Virtua Cop (dårlig), og Point Blank 1 og 2 (PSX). Sistnevnte kan uten tvil anbefales, er utrolig morsomt. Time Crisis 2+3 er også kvalitetspill innenfor lyspistol spill.
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
Ah! Jeg vurderer sterkt å innvestere i TC2 og 3, men er ikke sikker på om de er de beste i sjangeren.

Hva med Resident Evil-spillene? er de guns-spillene gode?

btw: Fant ut hvordan D-eagles kan funke med 100 Hz-TV (for ps2):
Kjøp en 100Hz kompatibel pistol, og det følger med et ekstra koblingsledd mellom pistol og ps2. Og siden tp pistoler kobles gjennom samme inngang kan to D.Eagles brukes samtidig med 100 Hz :)
:ninja: