Lyst å bli kvitt ting? Se her!

#1
Altså, jeg har egentlig ikke mye penger på meg akkurat nå, men pengene vil dukke opp snart. Vitsen med emnet er rett og slett for meg å orientere meg om hvor billig jeg kan få ting slik at jeg om noen uker kan sende en PM til en eventuel person som vil kvitte seg med noe av det jeg er keen på.

Uansett.

VIL HA:
  • Twilight Princess (Wii)
  • 20 GB Harddisc (X360) (i tilfelle du vil kvitte deg med en for en eller annen grunn)
  • Oblivion (X360)
  • Call of Duty 2 (X360)
  • GRAW (X360)
  • Halo 2 (Xbox)
  • Enchanted Arms (X360)
  • Voice-chat tingest (X360) (i tilfelle du vil kvitte deg med en for en eller annen grunn)
  • PGR 3 (X360)
  • Burnout Revenge (X360)
Jeg kan også gi noen ting om en eventuel person har lyst på noe av dette, men jeg tror ikke det er så ufattelig interessant da.

KAN GI
  • Rez (PS2)
  • Kingdom Hearts II (PS2)
  • Metroid Prime: Hunters [FIRST HUNT] (DS) (Hører denne begynner å bli veldig utilgjengelig, så samlere!)
  • Tales of Eternia (PSP)
 
#2
Jeg har en helt ny uopna microfon, fuglte vist med en ekstra i Live vision. Du har vell ikke ett eller annet spill :p Kan eventuelt legge til noen spenn.
 
#3
SITAT(ZoDz @ 01.01.07, 00.54) 44600
Jeg har en helt ny uopna microfon, fuglte vist med en ekstra i Live vision. Du har vell ikke ett eller annet spill :p Kan eventuelt legge til noen spenn.
[/b]
Nederst i posten min. Ta en titt! Ellers har jeg egentlig ikke så mye annet av spill å gi, men du kan ta en titt på den utdaterte spill-lista mi, men en veldig stor del av det er ``SKADET``, dvs. skraper og tegn etter bruk. Dessuten er det mye jeg ikke vil bli kvitt så jeg ser helst til at det er et av de underste i førsteposten du vil ha. Rez er da for eksempel koselig? Gikk lei etter en stund, men det er visst mange som blir helt obsessed.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg er muligens interessert i å kvitte meg med Enchanted Arms, du kan jo ta kontakt over MSN.
 
R

roy_nor

Gjest
#7
Hvorfor kjøpe 20GB hardisk når man kan kjøpe en ekstern på 250GB for 800,-? (Xbox'n har USB porter ja?)
 
#8
SITAT(Zer0s @ 02.01.07, 15.17) 44807
Hvorfor kjøpe 20GB hardisk når man kan kjøpe en ekstern på 250GB for 800,-? (Xbox'n har USB porter ja?)
[/b]

Du har vell ikke 360 ?

Uanz, det går nok ikke.
Eneste man kan med ekstrene harddisker på 360 er å spille av filmer og musikk fra dem.
 
R

roy_nor

Gjest
#9
SITAT(huGGGy @ 02.01.07, 15.42) 44808
Du har vell ikke 360 ?

Uanz, det går nok ikke.
Eneste man kan med ekstrene harddisker på 360 er å spille av filmer og musikk fra dem.
[/b]
Kjipt. =\

Da får jeg gå for minnekort, har en ekstern så.

Edit: Nei jeg har ikke 360, enda. :p
 
#10
Altså, bruker ikke 360 helt vanlige harddisker? Enn får vel en 20 gb HD til et par lapper nå til dags?

(Har ikke 360 selv)
 
R

roy_nor

Gjest
#11
SITAT(Karl @ 02.01.07, 17.30) 44815
Altså, bruker ikke 360 helt vanlige harddisker? Enn får vel en 20 gb HD til et par lapper nå til dags?

(Har ikke 360 selv)
[/b]
MS har nok masseprodusert en hel del udugelige 20GB disker, og laget en søt boks å stappe de inni. Denne søte boksen har et helt egen tilkobling, ikke S-ata, eller IDE, så du kommer ikke langt med en vanlig HD i 360'n. Hvis ikke du begynner å leke litt med en loddebolt da...

Edit: Den gamle kjeksboksen brukte standard 3.5" interne hardisker, men Xbox 360 bruker 2.5" i en egen ekstern boks (som du klipser fast på utsiden av 360'n) om jeg husker rett.