Lyst på TWW m/ Bonus disc el. Metroid Prime?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Bytter bort The Wind Waker og Metroid Prime til Gamecube..

TWW er limited edition (Gold) med bonus disc..

jeg er intrs i.... et eller annet? :D

Jeg har også et par DVD filmer:

Catch me if you can. (dobbel disc)
Minority Report (dobbel disc)
Daredevil
Me, Myself & Irene
The Ring (amerikanske versionen.)

Jeg har fremdeles ikke byttet bort noe av dette! :(

Opprinnelig skrevet av Klaymen@15.08.2004, 18.39
Teit du er, da... Men ok! Her er listen over spillene mine ... har også et par dvd-er jeg kan bytte bort...
87923​

hvis jeg får freeloader og tales of symphonia så kan du få TWW og de 5 DVD'ene ? :D

resten av spilla dine har jeg (hatt)..

Haha, dream on. Har nettop kommet meg til disc 2 av Tales of Symphonia, og jeg akter å fullføre det. Dessuten trenger jeg Freeloader til Metroid Prime. Du kan noen dvd-er hvis du vil. Hvis ikke må de nok bli penger.

Opprinnelig skrevet av Klaymen@15.08.2004, 19.13
Haha, dream on. Har nettop kommet meg til disc 2 av Tales of Symphonia, og jeg akter å fullføre det. Dessuten trenger jeg Freeloader til Metroid Prime. Du kan noen dvd-er hvis du vil. Hvis ikke må de nok bli penger.
87942​
haha, da blir det ikke noe av! det blir ingenting på deg :p hvis ikke du har 350,- da..

noen andre som vil ha TWW..?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg kan jo by 150,- for Metroid.

Jeg har resident evil PAL GC kan bytte det mot enten zelda eller Metroid???
Det koster 199,- nytt, litt lite verdt i forhold..

Du godtar ikke 300 for Zelda?
joda det får jeg vel gjøre, ingen som vil bytte noe i det så.. :( send meg en PM da! med adresse og hva det gjelder :)

Jeg kan jo by 150,- for Metroid.
vil helst bytte, det er en grunn til at det står "Bytter!! =)" som undertittel..

Jeg orker ikke å skrive en saklig kommentar når ordene "Gi faen i bumping" sier alt. Bumping er fy-fy og jeg ber meg frabedt å se det mer her på forumet hvor jeg er småkonge.

Status
Stengt for ytterligere svar.