Månedens bidragsyter - April

Sancti

Terrorkatt
#1
Denne gangen vil vi gjerne belønne et medlem som har bidratt på en litt mer indirekte måte enn det vi vanligvis ser etter hos månedens bidragsyter. Vi har ikke kunnet unngå å legge merke til dramaet som utspiller seg i denne tråden; ikke bare er det finfin underholdning for oss som ser på, men han har forenet gamle krefter og gitt oss mye lol.

Flere sider lol enn vi hadde regnet med; Meg_94 ser ikke ut som han har tenkt å gi seg noensinne, og viser et "nesten" "beundringsverdig" "pågangsmot".

Vi gratulerer nykommer Meg_94 som månedens bidragsyter, du får klapp på skulderen og nøkkelring i posten (send meg adressen din på PM).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Edit, kan ta det et annet sted.

Gratulerer Meg_94, god innsats!
 

Sancti

Terrorkatt
#5
Vi håper Patney blir her en stund til. :) Meg_94 har jo derimot truet med å ragequitte flere ganger allerede, vi får smi mens "jernet" er "varmt".
 

oma

Village Drunk
#6
Jante hadde fått min stemme. Neptune tråden eier.
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Protip til neste gang: Hvis dere ser noen som utmerker seg er det greit å si ifra *før* måneden er over og jeg har mekka tråden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Det han sa, skulle tipset Siri om NP-tråden. Nominerer han til mai-medlem of da month!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#11
Mhm.

Det blir litt teit at en random fjortis fra KSB som får tråden sin trollet blir månedens bidragsyter, når Jante efforter som faen.

Just sayin'
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Jeg har stadig ikke tid til å lese alt som blir skrevet på forumet, har tidligere bedt om hjelp på moderatorforumet til å plukke ut folk som utmerker seg. Hvis ingen vil mene noe før *etterpå* -- synd det. Til neste gang har alle medlemmer mulighet til å komme med forslag her.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Hadde jeg ikke blitt strippet av mitt embete hadde jeg lett gitt deg mine to øre and then some, men NEIDA.
 

Sancti

Terrorkatt
#15
Martin vet ikke hvordan man sender PM, æhæ.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#16
Men du ville jo bare gi embete til de som ville bidra. Seriøst. Over tid. That ain't me, love.
 
#17
Og det er grunnen til at Martin ikke kunne sende en pm. Fetthesten er ikke den eneste som er god til å bite i det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#18
All supporten her varmer mitt hjerte, men Meg_94 er den sanne vinneren. Hvem har vel efforta så mye for å trolle hele forumet før? Den eneste jeg kan tenke på er Riou. Det er sånne medlemmer Nye SG vil ha.

Når det gjelder NP-tråden, så ble den vel posta på Facebook både en og to ganger, samtidig som SHDR spilte sammen med oss. Tråden ble oppdatert stort sett hver dag i tre uker, med voldsomme mengder butthurt fra alle som deltok og fiffige kommentarer fra de som observerte. At du ikke har tid til å lese ting på forumet er greit, Siri. Men kanskje spørre moderatorteamet at "nå begynner det å nærme seg en kåring av "månedens bidragsyter", hvem har gjort noe kult i det siste?" enn å krampeposte noen som du kom på i farta fordi en kåring ble etterlyst. Men jeg tipper det er lettere å kaste et blikk på KSB enn på en seksjon som faktisk har litt mer med spilling å gjøre.
 

Sancti

Terrorkatt
#19
Jeg foreslo Meg_94 som månedens bidragsyter til et par medlemmer av kjernen i forrige uke, fikk ingen motstand (eller bedre forslag, for den saks skyld), og det var ærlig talt mest for lulz. Jeg setter pris på at dere har gjort en innsats i NP-tråden, jeg har ikke lest gjennom den selv enda, hvilket selvsagt er litt synd.

Akkurat nå har jeg lang nyttigere ting å gjøre enn å diskutere noe som allerede er avgjort, så keep bitchin' eller move on.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
Og det er grunnen til at Martin ikke kunne sende en pm. Fetthesten er ikke den eneste som er god til å bite i det.
Ja, jeg lukter at det eksisterer én tråd jeg vil skrive i i kjernen, og derfor burde jeg ha PM-et Siri og lata som om jeg ville bli mod eller no. Eller misforstår jeg argumentasjonen din?
Jeg foreslo Meg_94 som månedens bidragsyter til et par medlemmer av kjernen i forrige uke, fikk ingen motstand (eller bedre forslag, for den saks skyld)
Hvem er i kjernen nå? Deg, Houseman, Endre og ... ?