Månedens spill, desember 2011 - avstemning

Månedens spill, desember 2011

• Postal 3

Stemmer: 3 15,0%
  • Mario Kart 7

Stemmer: 4 20,0%
  • Pullblox

Stemmer: 5 25,0%
  • Star Wars: The Old Republic

Stemmer: 6 30,0%

• Totalt antall stemmer
    20
  • Avstemningen er stengt .

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I tilfelle det i årets siste måned blir utgitt årets beste spill må vi selvfølgelig ta den vanlige runden! Ikke overraskende nominerer dere i denne tråden det beste spillet utgitt i desember så vi får stemt over de og får den siste kandidaten til den store showdownen.

God nominering!

Jante

privileged CIS shitlord
Tror ikke jeg har fått spilt noe nytt denne måneden..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mario Kart 7, tenker jeg vi sier.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kommer no stjernekriging til uka. Blir det winner by default kanskje?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skal vi bare avgjøre dette kjapt? Ja tror det, sleng opp fler nominasjoner kjapt, lar Star Wars få en sjanse så får vi stemt og tatt med desember i De Store Spillegalprisene 2011!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Herre jemini da, jeg får nominere Pullblox også. Og Star Wars vinner jo ikke på walkover når jeg nominerte Mario Kart 7, som er et langt bedre spill rent objektivt sett.

Lodin

Der Waaaah
Teller expansions? Isåfall nominerer jeg Realm of the Diggle Gods til Dungeons of Dredmor.
Jo også Postal 3 selvom jeg ikke har spilt det ennå.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Diablo får kanskje bli med over i 2012 mens Star Wares får kjempe mot Postal 3, Pullblox og Mario Kart 7.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og hepp der var pollen opp, go crazy!

Jante

privileged CIS shitlord
Savner alternativet: ingen av dem

SWTOR, hvis man spiller det riktig er det som å spille et ganske mye dårligere KOTOR (som fortsatt er ganske fett). Og fete introfilmer, da.

Pullblox fikk min stemme, fordi det er fett og det eneste jeg har spilt og ellers er det bare MK7 som interesserer meg i det minste der.