Månedens spill, februar 2011

Månedens beste spill februar 2011

  • Haunted House (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Lord of Arcana (PSP)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Test Drive Unlimited 2 (PC, 360, PS3)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dr. Kawashima's Body and Brain Exercises (X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • de Blob 2: The Underground (X360, PS3, Wii, DS)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dreamcast Collection (X360, PC)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    19

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Yeah that's right, i det vi kårer det beste spillet februar leverte er det en større suksess enn fjorårets Månedens medlem, og det feirer vi med fine finalister!

Dere vet hvordan det funker, stem på det beste spillet som ble sluppet i februar og returner gjerne senere om du ikke er klar for å stemme enda. Etter januar-prisene ble det nevnt det manglet nominerte og jeg ga klart uttrykk for at dere kan sende meg titler jeg burde ha med på PM eller whatever, har ikke hørt noe så da ender vi opp med tolv alternativer etter at jeg gikk over ToTheGame sin oversikt (link, klikk for alle titlene).
Gjerne innspill for mars!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Jeg har faen ikke spilt et eneste ett av disse? Burde jeg skamme meg Y/N?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Så nedlastbare titler teller offisielt ikke? Da har ikke jeg spilt en dritt av det her heller, uten at det gjør meg så mye. Bulletstorm og TDU2 plukkes kanskje opp når prisen synker, da.
 

epp

firm and correct
#4
Har spilt en beta av Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds for xbox360, winning.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
Det lille jeg spilte av Bulletstorm vinner min stemme. Skal plukkes opp når det dukker opp i Røverkjøp-tråden.
 
#6
Februar var ikke en supermåned for spillbransjen føler jeg..
Har bare spilt 10 minutter med Kirby Epic yarn av spillene på den lista.

Må bare hive inn noen spill for mars:
Shogun total war 2
Pokemon Black & White
Street Fighter 4 ds
 

Lodin

Der Waaaah
#7
De der er ikke no problem for Justin å finne, greia er at ToTheGame ikke lister nedlastbare titler så Back to the Future episode 2 kom ikke med. Mitt forslag er om tråden bumpes noen dager før månedskiftet eller neste tråd mekkes så vi kan nominere.

Forsooth! Spillte det da den tyske versjonen kom ut i fjor, men Two Worlds 2 får min nominasjon. De har fiksa mesteparten av det som var skikkelig galt med 1 og selvom det fortsatt sliter litt er det et supert åpent RPG i god Gothic stil. Var det ikke for det hadde nok Kirby sitt episke garn fått plassen med Bulletstorm og Magicka følgende.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#8
Killzone 3 for min del, de lovet episk mye eksplosjoner og manshoot, og det leverte de også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Beyond Good & Evil HD for tusan. :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Troll 2: Troll Harder.