Månedens spill, januar 2011

Månedens beste spill januar 2011

• Venetica (PS3)

Stemmer: 0 0,0%
  • Kingdom Hearts: Re:coded (DS)

• Mindjack (X360 og PS3)

• Disney's Tangled (Wii og DS)

• 4 Elements (DS)

• Yogi Bear: The Video Game (Wii og DS)

• Totalt antall stemmer
    16

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei dere meg igjen!

Siden Spillegal alltid vet best bør vi oftere si hva vi mener, så nå må vi finne månedens beste spill for januar! Stem på din favoritt, og om du senere plukker opp en nominert er du velkommen tilbake for å stemme om du likte det, så blir det kanskje spennende på slutten av året.

Januar var ikke spesielt bemerkelsesverdig, men et av Spillegals tidligere storfavoritter har dukket opp for PS3-eiere pluss et par populære oppøfølgere. Endte uansett med hele elleve nominerte, personlig har jeg trua på Yogi Bear: The Video Game.

Lodin

Der Waaaah
På slutten av måneden bør det vel mekkes en nominasjonstråd sånn at obskur nedlastbar dritt og kan komme med?

Eneste jeg har spilt på lista er DC Universe Online, men det er og så fett at jeg ikke vegrer meg for å stemme.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg er fristet til å erklære vinneren som LBP2 selv utenå ha spilt noen av månedens spill.

Det CyberK sa, bare Dead Space 2.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Eneste jeg spilte av nye spill i januar var ME2, og jeg tviler på muligheten for at det var noe bedre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
LittleBigPlanet 2 vinner.

Tråden kan stenges.

Edit: Dead Space 2, ja. Jeg følte meg mer enn fornøyd med det spillet etter demoen, men whatever.

Helt klart Dead Space 2! Dette kommer antakeligvis også være mitt GOTY spill... gjenstår å bare se hvordan Deus Ex eller Rage blir.

Lodin

Der Waaaah
I LBP2 kan man ikke redde Harley Quinn fra Robin og gjøre Jokeren sjalu og i DS2 kan man ikke teame opp med Killer Croc og sparke Bane i balla. Ergo vil det si at: :ras:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Word.

Det er for tidlig å si om Dead Space 2 blir noe i nærheten av GOTY, men ikke om Batman. Batman er goty all years uansett.

Så sånn er det. :)