Månedens spill, juni 2011 - avstemning

Månedens beste spill, juni 2011


  • Totalt antall stemmer
    30

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Da er det bare en uke igjen til juni er over og en stor del av oss endelig går inn i ordentlig sommerferiemodus. Men før dere kan slappe helt av trenger dere å nominere det beste spillet som kom ut i juni så vi får stemt over de!

Alle trenger ikke nominere Duke, tipper Lodin gjør det, og om det ikke nomineres noe bra vil jeg gjerne anbefale



Verden venter på svar, hvilket spill mener SG var best i juni!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
For jeg lov til å nominere Duke? Ja, det regner jeg med går greit.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#4
Dungeon Siege 3 står på lista mi over spill jeg vil spille, men som jeg sikkert aldri får tid til. Så jeg nominerer det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Det da være lov å nominere flere spill (merk hvor mye jeg understreket "må" der) så jeg melder på Shadows of the Damned og Legend of the Zelda: Ocarina of the Time 3D.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Sleng ut fler nominasjoner om de skal med, avstemninger går opp før jeg reiser på ferie!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Et fint antall nominerte og bra nivå, eneste som mangler nå er at dere stemmer!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Bare ett spill på den lista jeg har spilt nok til å kunne forsvare en stemme, så da satte jeg penga mine på Duke.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#13
Har ikke spilt noen av disse spillene, så da går min stemme automatisk til remaken av verdens beste spill, objektivt sett.
 
#15
Shadows of the Damned. Ocarina 3D er flott, altså, men det er jo ikke akkurat nytt. SoD er derimot nytt, og knalltøft, fikk sett det litt hos Yeti sist helg.

Resident Planescape Fandango Wake = Win. Morsomt hvordan Suda 51/Mikami har nærmet seg noe Tim Schafer kunne skrevet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Jeg vurderte inFamous2 for det er for all del ikke et dårlig spill. Det er bare altfor ujevnt (random one-hit deaths! :argh:) til at det fortjener prisen. OoT 3D har jeg hatt det vesentlig mye artigere med enn da vi spilte det på "N64" sist streamhelg, så det fikk min stemme. 3D er i dette tilfellet ganske gloriøst.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
Buu.
 
#20
Har ikke spilt noen av disse spillene så da stemmer jeg selvfølgelig på Duke siden jeg har lasta ned demoen. (men enda ikke installert den)