Månedens spill, mars 2011 (vinner kåret)

Månedens spill, mars 2011

  • Crysis 2

    Stemmer: 3 25,0%
  • Pokemon Black/White

    Stemmer: 2 16,7%
  • Total War: Shogun 2

    Stemmer: 1 8,3%
  • Dragon Age II

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yakuza 4

    Stemmer: 2 16,7%
  • Rayman 3D

    Stemmer: 0 0,0%
  • Super Street Fighter IV 3D

    Stemmer: 1 8,3%
  • Pilotwings: Resort

    Stemmer: 1 8,3%
  • Homefront

    Stemmer: 0 0,0%
  • Revenge of the Titans

    Stemmer: 0 0,0%
  • Stacking

    Stemmer: 1 8,3%
  • Sword & Sworcery

    Stemmer: 1 8,3%

  • Totalt antall stemmer
    12
  • Avstemningen er stengt .

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Som vanlig kommer Lodin med gode idéer! Går over lista som vanlig i begynnelsen av april, men i mellomtiden kan dere nominere bra spill som slippes denne måneden!

Så hva har vi hittil? No Warhammings, no Fight Nightings og no Pokémansings, har ikke jeg spilt men det har sikkert noen av dere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Crysis 2 kommer vel i mars og det bør bli bra. Freddan er det no lønnings og det spillet jeg har tenkt å coppe da blir Pokemon Aryan/Negro Version.

Edit: Shogun 2 Total War kommer denne måneden også, gitt. Jøsses.
 
#3
Dragon Age 2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Kjøpte Pokémon Blekansikt-versjon i dag og det er verdt å ta fram lommeboka for. Aldri testa Pokémon før? Dette er spillet du skal kjøpe. Massevis av tillempinger som gjør det enda mer chill å spille, uten at kjernen blir forstyrra. Også kudos for at småunger i hovedrollene er bytta ut med ungdommer, inklusive ei med sånn posete blyantskjørt som enten bare har litt loffete klær eller er designa sexylubben med vilje. :psyduck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Hvis du på ramme alvor drar "åløøø pokemon er for ongær"-linja så burde du iallfall teste Pokémon.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#11
Ok, teveserien er for ongær.

Skulle gjerne spilt Pokémon igjen, men gidder ikke kjøpe DS. Jeg har uansett Red, Yellow og Gold. Disse tre er de beste spillene.
 
#12
En kar på jobb var med sønnen på kino og kunne rapportere at det var det jævligste han noensinne hadde sett. Helt klart for onga.
 
#13
Skal inntrømme at pokemonfilmene ikke er de beste, så skjønner at voksne ikke synes det er kvalitet over de. Jeg gikk på barneskolen under pokemonmanien, og har siden da spilt alle ca pokemonspilla som er utgitt på håndholdte maskiner. Bedre rpg-elementer i spill skal man lete lenge etter :p

påtopic: Må få testa Dragon Age 2, no 3ds-stuff og Shogun i løpet av måneden
 
#14
Homefront!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Bare så det er sagt så har jeg aldri sett noe av Pokémon-serien eller noen av filmene, men spilla er goill. Og Black/White er faktisk de beste. Sånn rent objektivt sett.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#16
Pokemonspill = bra. Pokemonfilm/serie = dritt.

Det skal dog sies at den første pokemonfilmen er god underholdning, rett og slett fordi den er så latterlig og rævva. Spesielt den kortfilmen før som handler om no.. jeg vet ikke. :D fy faen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#17
Total War: Shogun 2.

Skrev jeg det rektig nå? De klarer jo faen meg aldri å bestemme seg for én gjeldende navnekonvensjon.
 
#18
Spilt litt Pokémon Albino, og det er awesome. Ellers var jeg skuffa over Homefront. Dragon age 2 må jeg spille litt til før jeg bestemmer meg, og Crysis 2 er jeg ganske likegyldig til. Crysis 1 var såvidt jeg fikk med meg kun et displaycase for hvor god/ræva pc du hadde, og ikke så all verdens gameplaywise, men kan jo hende jeg er en uvitende kødd igjen.

Hiver meg på Pokemon. High fives.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Kommet til Castelia City ennå? Introsekvensen der var passe awesome, ikke fordi den hadde så høy polycount og sånt (det hadde den ikke), men fordi den gjorde en bedre jobb med å gi et inntrykk av en diger by enn noe annet spill jeg kan huske å ha sett på ganske lenge.

Og ja, Pokemon Whiteboy er tha shiznit.