Månedens spill, mars 2011 (vinner kåret)

Månedens spill, mars 2011

  • Crysis 2

    Stemmer: 3 25,0%
  • Pokemon Black/White

    Stemmer: 2 16,7%
  • Total War: Shogun 2

    Stemmer: 1 8,3%
  • Dragon Age II

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yakuza 4

    Stemmer: 2 16,7%
  • Rayman 3D

    Stemmer: 0 0,0%
  • Super Street Fighter IV 3D

    Stemmer: 1 8,3%
  • Pilotwings: Resort

    Stemmer: 1 8,3%
  • Homefront

    Stemmer: 0 0,0%
  • Revenge of the Titans

    Stemmer: 0 0,0%
  • Stacking

    Stemmer: 1 8,3%
  • Sword & Sworcery

    Stemmer: 1 8,3%

  • Totalt antall stemmer
    12
  • Avstemningen er stengt .
#21
Det var ikke DA2 :(
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Om og når det blir no av den avstemminga bør ihvertfall Revenge of the Titans til PC, Stacking til LA og PSN og Sword & Sworcery til iOS være med i nomineringa. De dukker såklart ikke opp på Tothegame.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Black/white fortjener to nominasjoner?
 

Endre

Ødela forumet
#25
Jeg regner med at folk hadde blitt mer grinete hvis jeg hadde slått de sammen. :D Det virker som flesteparten nominerte Black, så da tenkte jeg at jeg skulle føre de opp som to separate spill.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#26
Av de nominerte har jeg bare spilt Crysis 2 og SSFIV 3D. Gir en stemme til Crysis 2 (SSFIV er jo old lol) siden det er manshoot av svært god sort med masse lyd og grafikk (spiller på 360).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#27
Det virker som flesteparten nominerte Black, så da tenkte jeg at jeg skulle føre de opp som to separate spill.
Nei, det er akkurat samme spillet. Det blir som å skille Starcraft 2: Collector's Edition fordi den har en egen litt annerledes Thor-modell i spillet.
 

Endre

Ødela forumet
#28
De er slått sammen nå, men ikke skyld på meg når folk griner fordi det ikke blir klart hvilken utgave som er best! :D Jeg skrev forresten feil da jeg sa at folk presiserte at de nominerte Black, det var White. Og jeg vet at det er samme spill, det var bare ment som en spøk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Eneste jeg ikke har/ville ha kjøpt på den lista der er Dragon Age II, Homefront og Rayman 3D. Mars var en god måned.

Stemmer Crysis 2, rett og slett fordi jeg er veldig glad i manneskytere, og Crysis 2 er en veldig bra manne/romvesenskyter som både tar mer enn seks timer å peise gjennom (positivt i denne sammenhengen), og stadig byr på nye, kule setpieces. Crysis 2 forstår både scenarier hvor du må spurte mellom dekning, og de mer åpne hvor du kan luske rundt og knerte folk med rifla. Det går så klart mest i å knerte folk med rifla for min del, men jeg klager ikke.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#30
Bortsett fra demoen av Dragon Age 2 har jeg ikke spilt et eneste av de nominerte spillene, så mars var ikke en topp måned for meg. Det er litt grunnet økonomiske hensyn (jeg venter med 3DS), og med en splitter ny PC med ganske brukbart grafikkort har jeg i stedet brukt tida mi på..

Might & Magic VI: Mandate of Heaven fra 1998.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Det er noe eget ved det å endelig være klar med den nye, fete PC-en og så bestemme seg for at det første du skal fyre opp er et hønngammalt DOS-spill eller noe indiesnask som ville kjørt jevnt på en laptop.

Første jeg spilte på denne PC-en var VVVVVV.