M.U.G.E.N

justorunjust

JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS
Er det noen her på SG som spiller M.U.G.E.N?

Jeg, personlig synes M.U.G.E.N og det som angår av "self-development" rundt det er moro.

Så, er det noen her som spiller litt M.U.G.E.N av og til?

Ja, men pointe blir jo egentlig litt borte siden du finner så å si bare broken characters. No skills required og da blir det bare kjedelig i lengden.

Men morro var det....første gangen jeg spilte.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
B.R.O.K.E.N.

Skjer med den nye MUGEN-greia som skal ta over for faenskapet som noen dreiv å skrev på?

justorunjust

Jaudå.

Men,erm, Jeg har i hvertfall ikke funnet noen broken enda.

Håper på at jeg ikke gjør det heller.

Mugen er artige saker. Men fy faen så fitte ubrukelig modde communitien rundt den er. Prøvde å sette meg inn i det, men de som kunne skit var bare elitistiske fjerteballer som skulte stygt på alle som hadde spørsmål.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan prøve deg på det hemmelige Linux-trikset for å få hjelp. Den sikreste måten å få hjelp med noe i Linux er - som alle vet - å begynne å mase til Linux-folk om at <sett inn det du har problemer med> er så mye enklere å gjøre i Windows. Løsningen blir å finne en mer mainstream sellout-greie som gjør det samme som Mugen bare på en litt annen måte og si til knowitall-folka at det er mye lettere å bruke. Da fårru nok hjelp tenker jeg.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg har hatt lyst til å lage en character til MUGEN, men faen til drittprosjekt det hadde vært, og faen til stygg og fragmentert community.

Du kan prøve deg på det hemmelige Linux-trikset for å få hjelp. Den sikreste måten å få hjelp med noe i Linux er - som alle vet - å begynne å mase til Linux-folk om at <sett inn det du har problemer med> er så mye enklere å gjøre i Windows. Løsningen blir å finne en mer mainstream sellout-greie som gjør det samme som Mugen bare på en litt annen måte og si til knowitall-folka at det er mye lettere å bruke. Da fårru nok hjelp tenker jeg.
Eller bare ignorer jøpipene og sett deg heller inn i en real motor? :p

justorunjust

Jeg har hatt lyst til å lage en character til MUGEN, men faen til drittprosjekt det hadde vært, og faen til stygg og fragmentert community.
Samme for meg, egentlig. Har tenkt på dette med å lage egen character, men har droppa det.