Mad KO in London

#1
Da var jeg og rising uppercut tilbake fra london. vi klarte ikke å la være å besøke Trocadero, hvor alle arcade games'a var. det var mange gode britere der som ga oss juling, spesielt en som kaller seg for Dinosaur. vi fikk julig av ganske mange, men klarte å gi litt tilbake.

rising vil legge ut bilder og video fra Trocadero snart. har bare en ting å si: dere er heldige som ikke har spilt tekken 6 enda. det er som crack, man blir avhengig!!!!:ler:
 
#2
dinosaur, raven spiller sant?? jeg må se vids ;) så vet jeg hvordan jeg skal ta deg jeg også :D
 
#3
Jepp, legger da ut noen bilder som ble tatt av T6 arkaden i bula, de hadde kun en T6 arkade der med en klynge av folk rundt. De burde hatt noen T6 arkader til mener jeg siden den slukte penger, hehe! De første dagene var vi tidlig på arkaden så vi fikk prøve den i fred og ro før det kom folk, vi skaffet oss profile cards som er fett å ha både til spillet og in Tekken hylla hjemme. Tok bare bilder av kabinettet siden bilder av spillet har vi jo sett allerede. Jeg har filmet en del kamper og har tenkt til å lage en liten samling av de beste klippene vi gjorde, fikk ikke filmet de dagene det var for mye folk siden det ble litt vanskelig. Dinosaur brukte Bryan og var ikke vits og spille mot han, han hadde allerede spilt det for mye til at vi hadde sjanse. Men vi greide faktisk å vise litt skills mot noen av gutta, så det var moro.

Her er noen bilder av kabinettet! det var en dag der de skrudde på arkademaskinen og da var det et PS3 opperativsystem som kom opp på skjermen( XMB ),også startet spillet automatisk.





Rett over stikkene var det en forklaring for hvordan spilltet fungere i basis.




Vi møtte på en Wang i vanlig Arcade Mode som hadde en helt annen mening om spillet enn oss! Under Wang er det bilde av Profilkortene som man fikk kjøpt til 20kr stykk og det røde kortet er baksiden på dem.



Skal få fikset filmen så fort som mulig:)
 

MadCow

Lokal moderator
#4
Kult dere dro dit. Staster på at dere tar med dere litt pro-tactics tilbake til Norge :)
Gleder meg til å se kampene.
Dinosaur spilte i alle fall veldig mange forskjellige i DR. Han er vel topp 3 i England, så ingen skam å tape mot han ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Nice, ser bra ut! Gleder meg til bilder og video :D
 
#6
Ok, i løpet av kvelden så vil jeg legge ut en complationvideo med med masse great moments fra Tekken 6 kampene våres både mot computer og andre gamers, det som er at vi fikk ikke filmet hele kamper siden den stod på 6 runder i VS og jeg hadde i tillegg begrenset tid på digitalkameraet mitt, men det ble mye kult! Vi filmet i kun en dag siden de andre dagene blei det for mye folk i veien til at vi gadd.
 
#9
Law var en av de vi spillte mest mot, men vi fikk desverre ikke filmet. Første kampen jeg spilte mot law fikk jeg grisebank fordi jeg ikke skjønte noe av moves'a hans. men det gikk LITT bedre etterhvert. :ler:
 

oma

Village Drunk
#10
daim, veldig bra ^^ser ut som at jugglings er enda mer lagt vekt på en tidligere?
 
#11
Nei jeg tror ikke det, siden man nå har dette bound systemet så har man en liten "pause" i sin juggle.