Manga på nett!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#1
I Norge er manga forholdsvis dyrt...

...Og på internett er alt forholdsvis billig :p

Nok om det... Saken er nemlig den at jeg sliter med åp finne en bra side som selger manga til en rimelig penge. Derfor har jeg laget dette emnet sånn at DU, som forhåpentligvis har mer peiling enn meg, kan anbefale meg det du mener er best!

Siden må sende til Norge og være relativt billig. Gratis frakt og rask leveranse er også en fordel! Så vær så snill og hjelp meg, må nemlig få tak i resten av Ragnarok-bøkene som jeg er blitt hodestups forelsket i! Gidder ikke betale hundre spenn boka når jeg veit det er mulig å få samme kvalitet til lavere pris!

:totomleropp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#5
Noen Sider som skiller seg mer ut på en positiv måte? Fint at folk svarer men nå må jeg si jeg er litt usikker på hva jeg bør velge...

gudolv: Selger de manga på play.com?

MoFo2: kan du fortelle litt om de forskjellige og evt. anbefale en eller to?
 
#6
Vel siden han vil ha manga, fungerer det helt greit å bestille fra Amazon siden bøker er fritatt for toll. Har selv handlet hos Robert's Anime Corner Store og Otaku, ingen problemer med de. De kan kanskje supplere litt mer manga enn Amazon (uten at jeg skal si det med sikkerhet) siden de er spesialist-sjapper.

MoFo2
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#7
Åssen er det med frakt og sånn? Er litt usikker på det... Iom. at jeg aldri har importert noe fra utlandet...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#13
Play burde virkelig laget en 'Manga'-underkategori, systemet deres er grusomt. Skal man ha tegneserier må man gå på Sci-fi/Fantasy og SÅ inn på Graphic Novels, hvor de har lempet alt.

Jeg fikk kjøpt FLCL-mangaen, og hvis dere titter under «Customers who bought Flcl also bought», så finner dere kun ting jeg har kjøpt. Jeg var vel den eneste som faktisk klarte å finne FLCL på idiotsida deres.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#14
Enig i at bokdelen deres er rævkjørt! Men det er jo ålreite priser da når det er inklusiv frakt! I tilegg har de ræva utvalg av manga...

Edit: Noen som veit hvor jeg lkan kjøpe utenlandske manga-blader som f.eks. Shonen Jump?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
Enkelte Narvesen-butikker fører det amerikanske Shonen Jump!. Det er sikkert nok å spørre på kiosken.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#16
Mulig det, men hvor? Det er jo over hundre av dem i Oslo... vært på mange av dem, maen har ikke funnet noen... Veit at de selger det på Outland i alle fall... Men jeg veit ikke pris, dog det kan jeg fort finne ut av!