Mangel på nyhetsskribenter

C

Chaz

Gjest
#1
Man kan se at det er mangel av nyheter på forsiden nå, og grunnen er at vi mangler noen nyhetsskribenter.
Om du tror du er istand til å skrive nyheter daglig og har gode skriveferdigheter, kan du svare her.
Du må være istand til å skrive nyheter aktivt, helst hver dag, på et godt nivå skriftlig.
Om du føler du passer, vil jeg og Jani vurdere arbeid fra deg. Legg oss til på msn: Chaz_Kongo@hotmail.com og Jani_trondsen@hotmail.com.
 
#2
Jepp, vi trenger minst en, muligens to, nyhetsskribenter som ønsker å bidra for Spillegal.no.

Så ... eh, vil DU jobbe i et stadig voksende miljø med ambisjoner og en hyggelig stab, er dette stedet for deg. Vi krever ingen CV, men skriveferdigheter og aktivitet.

:flau:
 
#3
Dette fristet...helt til jeg så "daglig" :p .(edit: når jeg tenker meg om, er ikke norsken min den beste heller!)
Bare et lite spørsmål, hvis en person har skriveegenskaper osv, men ikke har peiling på hvor han skal finne nyhetene, får man da tips?
Tenkte å spørre siden dette har hvert et problem på en annen side jeg har "hengt" en del på...
De ansatte folk som skrev vakkert norsk, men som ikke hadde noen steder å finne nyheter.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#4
Jeg var overhode ikke aktiv, og som dere ser fikk jeg fyken (dog, uten noe beskjed overhode, har enda ikke fått beskjed faktisk.) Nyheter er det absolutt ikke noe problem å få tak i. Hvordan dere får tak i det blir vel gitt nermere beskjed om når dere begynner.

Uansett, lykke til, hvem som måtte ta over min stilling. Håper dere gjør en bedre jobb enn det jeg gjorde. :)
 
#5
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@27.11.2004, 23.48
Dette fristet...helt til jeg så "daglig" :p .(edit: når jeg tenker meg om, er ikke norsken min den beste heller!)
Bare et lite spørsmål, hvis en person har skriveegenskaper osv, men ikke har peiling på hvor han skal finne nyhetene, får man da tips?
Tenkte å spørre siden dette har hvert et problem på en annen side jeg har "hengt" en del på...
De ansatte folk som skrev vakkert norsk, men som ikke hadde noen steder å finne nyheter.
142108​
Når det gjelder skriveferdigheter så tror jeg nok at du er utelukket. :p
 

Endre

Ødela forumet
#6
Opprinnelig skrevet av Sheffield@27.11.2004, 22.53
Jeg var overhode ikke aktiv, og som dere ser fikk jeg fyken (dog, uten noe beskjed overhode, har enda ikke fått beskjed faktisk.)
142109​
Vi ble enige om at du skulle få en sjanse til, og hvis du ikke viste interesse var det bare å «sparke» deg. Ingen grunn til å virke overrasket. :p
 
#7
Opprinnelig skrevet av Eulogy+27.11.2004, 22.55-->
<!--QuoteBegin-dkdaffy
@27.11.2004, 23.48
Dette fristet...helt til jeg så "daglig" :p .(edit: når jeg tenker meg om, er ikke norsken min den beste heller!)
Bare et lite spørsmål, hvis en person har skriveegenskaper osv, men ikke har peiling på hvor han skal finne nyhetene, får man da tips?
Tenkte å spørre siden dette har hvert et problem på en annen side jeg har "hengt" en del på...
De ansatte folk som skrev vakkert norsk, men som ikke hadde noen steder å finne nyheter.
142108​
Når det gjelder skriveferdigheter så tror jeg nok at du er utelukket. :p
142111​
[/b]

Nettopp :svette: ....
hehe, ikke noe stort tap uansett, jeg blir lei slike jobber etter en time eller to jeg :p .
men som godeste Sheffield sier, lykke til o du ukjente som får denne jobben, blir spennende og se hvem det blir ^_^ .
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#8
Opprinnelig skrevet av ILiuz+28.11.2004, 00.02-->
<!--QuoteBegin-Sheffield
@27.11.2004, 22.53
Jeg var overhode ikke aktiv, og som dere ser fikk jeg fyken (dog, uten noe beskjed overhode, har enda ikke fått beskjed faktisk.)
142109​
Vi ble enige om at du skulle få en sjanse til, og hvis du ikke viste interesse var det bare å «sparke» deg. Ingen grunn til å virke overrasket. :p
142117​
[/b]

Oi. Den avtalen hadde jeg glemt. :flau:
Jeg ble ikke overasket, jeg har regnet med at det kom til å skje i lengere tid. Men jeg hadde satt pris på en beskjed.
 
#9
Vi lever i en tøff verden. Sånn er det bare. Du fikk fyken, vær glad du ikke ble voldtatt og etterlatt naken og blødende i en grøft.
 
#10
Jeg bidro gjerne en til to ganger i måneden, men da også med både tre og fire nyhetsaker. Det var tydeligvis for lite aktivitet og nå viser det seg at det var for mange som fikk "fyken".
Får vel uansett ønske lykke til :)
 
#11
Sikker på at det ikke var noe mer som gjorde at du fikk sparken?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Jepp, livet er hardt. La oss dog ikke lage dette til en "alle hater skoen, boo-fucking-hoo"-tråd, eller hva?
 
#14
Jeg stiller til kandidat. Vil aller helst skrive om DC og GP32 (spesielt dev-miljøet) og diverse retro-konsoller, men kan godt finne meg i aa skrive for de mer mainstream-konsollene, som Playstation 2 og Xbox. Mitt eneste problem her er at jeg mangler kilder paa mainstream-konsoller, men de finner vel seg selv?

Jeg er forresten nesten like søt som Baronen. Hjelper det? Jeg trekker jenter <3






Jeg bruker forøvrig Dragonball t-skjorte. Er jeg fett masturbasjonsmateriale eller hva?
 
#15
Vi gir deg naturligvis kilder.

Føl deg fri til å skrive noen prøvenyheter når det passer. :)
 
C

Chaz

Gjest
#19
Sjekk ut nyhetene som allerede er på forsiden, så ser dere hva dere burde gå etter. Ikke så vanskelig som det ser ut til å være, egentlig.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Shigsy@27.11.2004, 23.41
Det kan hende jeg er interessert. Jeg har funnet ut at jeg overhodet ikke kan skrive anmeldelser, men det kan hende jeg klarer å skrive nyheter. Kan sikkert lage en prøvenyhet, men det blir nok ikke før i morgen.. Spiller Echoes nå. :p
142155​
Hore.

Uansett så tror jeg kanskje jeg skal prøve meg som nyhetsskribent. Jeg duger ikke som spillanmelder, men jeg kan jo prøve.