Manhunt for Xbox

epp

firm and correct
#1
Manhunt skal være klart for lansering på Xbox. Er det noen som har en release dato på det?
 
#4
Jeg prøvde spillet i dag. Jeg kjøpte det aldri til PS2 av frykt for at spillet bare skulle satse på volden som kjernen og ikke et godt gameplay. Men i dag ble jeg overbevist at dette er et veldig artig spill. Det er riktignok ikke helt barnevennlig, og jeg følte meg litt "skitten" den første halvtimen jeg spillte det og ble litt dårlig i magen av moralsk forkastelig innhold. Men etterhvert oppdaget jeg at spillet har en utmerket atmosfære, godt gameplay og rett og slett var morsomt å spille, så hvis man klarer å se forbi volden så vil man se at spillet faktisk er BRA.

Jeg vet forøvrig at mange vil nok kjøpe det kun for det voldelige innholdet, og det er litt trist på en måte. Dersom Rockstar hadde fokusert på gameplayet i markedsføringen av spillet ville nok spillet ha blitt bedre mottatt.
 
#5
Er bra vi nerder får utleve alle di syke sakene i spill som dette.
Ville jo være litt skummelt med meg snikans rundt husa i nabolaget midt på natta med mord i blikket.......

I got me some bitches to cut! :ninja:

Ojda....rolig nå.....tenkt på sommerfulger som legen sa....hehe! ;)
 
#6
Jeg har spillet på Xbox, og jeg synes spillet er kjedelig, med litt bra grafikk og merkelig story og drittkjedelig og repetivt gameplay, dette spillet får 2/10 hos meg ja :thumbdown: