Manhunt?

#1
Leste om han 17 år gamle ungen som hadde klikka,
og så skyldte foresatte og advokaten på at han var besatt av
spillet manhunt.

Bare lurte på om noen har prøvd spillet siden jeg personlig ikke
hadde hørt om det før jeg leste den artikkelen i avisa..-!
 
#2
Jeg har spillt det..
Ganske kjedelig og ensformig egentlig, eneste som hjalp med salget var vel at det var voldelig.
 
#3
Det er vel delte meninger om det. Atmosfæren og feelingen i spillet er jo ganske unikt og det har sine positive sider. Noen sier at det er dramatisk dårlig, men jeg tror noen kanskje ikke ser annet enn volden. Selv synes jeg spillet hadde godt gameplay og var passende skummelt. Spillet hadde nok fungert like godt om de hadde tonet litt ned på volden, men mange fler ville nok kanskje likt det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Først av alt, jeg liker voldelige spill. Veldig voldelige spill.
MEN, jeg synes Manhunt er et kvalmende oppgulp. Spillet finnes ikke morsomt. Det inneholder elendige kontroller og uinteressante oppdrag, som bare går ut på å drepe. Volden er spekulativ. Ikke underholdende. Hva er underholdende med å se en mann pakke en plastpose rundt hodet til en person for så å slå ham i tinningen til han dør? Det eneste man gjør for å utføre denne fantastiske handlingen er å holde inne en knapp. Gameplay... Nei, det finnes ikke underholdende. Bare ekkelt, kvalmt og spekulativt drittspill.
 
#5
Joda, har spilt det jeg. PC-versjonen. Greit nok, ikke akkurat noe spesielt... litt moro i starten, og så blir det bare kjedelig til slutt...